Pluizige lelijke krullen in laagjes laten knippen..

ik heb heel pluizig haar, en heel dik waardoor het altijd in een staart zit… los haar zit bij mij ECHT NIET! omdat het zo erg pluist.
nu wil ik mijn haar in laagjes laten knippen…
maar ik heb heel lang haar, ( tot over mn kont )
en er gaat wel een stuk af…
Maar als ik het in laagjes laat knippen, dan gaat het nog meer krullen zeggen ze…
maar krijg je dan mooiere krullen? en gaat het dan ook misschien minder pluizen…?
ik heb echt last ervan omdat ik me haar ook eens los wil,
ook als k het stijl gaan mijn krullen er binnen een uurtje weer in,
hoe goed ik ook stijl…
Maarja, iemand die me tips kan geven over haar in laagjes laten knippen?
want het zou wel nog rotter zijn als ik het laat doen. en het dan NOG erger zit.

geen idee, upje

Vraag aan je kapper?

je kunt toch speciaal spul in smeren zodat het minder pluist?
ik heb zelf ook wel een beetje krullen en k heb ook laagjes;d
maar geen idee of et dan minder of meer pluist, ik heb er iig geen last van ofzo;o.
maar upje voor jou!

als je haar echt zo lang is kan je misschien beter een stuk eraf knippen, dat ziet er vaak al mooier uit. of hjet in laagjes kan, zou je denk ik beter aan de kapper kunnen vragen, die weet het wel.

misschien kan je ook advies vragen van de kapper ?

ik heb ook erg pluizig haar, mijn ervaring zegt: niet in laagjes! Dan springt het alleen maar erger omhoog!

vriendinnen van me zeggen dat als je het in laagjes knipt, het juist beter zit…
want een vriendin van m had ook pluizend haar en heefthet ook gedaan…

foto?

Denk dat je gewoon om advies moet vragen bij je kapper.

Hoe oud ben je? Want ik had precies het zelfde toen ik 12/13 was. Nu heb ik serieus fucking mooi haar. :’)

Haar veranderd naar verloop van tijd. Je kunt het gewoon vragen aan de kapper. : )

hoe korter, hoe meer het gaat krullen ;p
maar laagjes zijn sowieso wel leuk vind ik

M’n nicht had dat ook,
is niet veel veranderd
eigenlijk zie je de laagjes bijna niet…

Is je haar niet gewoon enorm beschadigd? Als ik mijn haar in laagjes laat knippen, komen mijn krullen enkel mooi uit als ik het maar vanaf mijn kin laat doen. Als ze het echt opknippen is het tien keer erger.

tegen het pluizen: anti pluis creme & mousse.
En ik heb ook laagjes en krullen, ik voel me beledigt ;p. nee grapje hoor, maar eeh, bij mij pluist het helemaal niet extreem ofzo!