pluizig, krullend haar !__!

hoi allemaal,
ik heb heel erg pluizig krullend haar…
maar mijn probleem is dat het pluizige maar niet weg gaat, ik heb duizenden spulletjes gebruikt maar het helpt maar niet, van shampoo tot speciale borstels…
maar juist als ik het ga borstelen word het statisch en dat is ook niet goed,.
ik stijl mijn haar nu, maar ik merk dus dat het wel slecht is… je haar gaat een beetje dood… dus dat kan ik ook niet,
tips a.u.b!!

Heb ik dus ook. 1 tip geef ik: stijl het niet.
Verder zit ik met hetzelfde probleem -____-

Cremespoeling?

nee, heb ook al geprobeerd

Serum, kokosnootolie, en andrelon de puntjes werkt goed bij mij =)

ik heb ook krullen en pluizig , en toen was ik een keer bij de kapper en toen hadden ze me haar nat gemaakt haar olie erin gedaan en toen gingen ze me haar fohnen en het was toen echt niet pluizig

Een ietsiepietsie olie kan inderdaad helpen, maar vooral niet teveel! Sommige soorten olie maken je haar al snel weer te vettig en dan kun je het weer opnieuw gaan wassen.

ja het was kiss olie van een kapsalon zal wel ontzettend duur zijn ,

Je moet je krullen nooit borstelen als ze droog zijn. Ik pak altijd een grove kam en borstel ze door onder de douche. Verder als je haar handdoek droog is serum (je hebt ook van de action, google maar eens!) indoen en als je het wilt föhnen, dit doen tot je haar bijna droog is. De rest aan de lucht laten drogen. Verder werkt bij mij een beetje wax ook goed. Hopelijk werkt het een beetje!

ik fohn het altijd ondersteboven met zo een diffuser dan komen me krullen beter uit, en dan doe ik een beetje babyolie in de puntjes van me haar dat is het enigste wat werkt bij mij.

Het is iets duurder… Maar bij de kapper heb je een speciale mousse (waar je haar niet hard van word of vet) tegen het pluizen. Je krijgt er mooiere krullen van en je haar word wat luchtiger ofzo! :stuck_out_tongue: Ik heb die van het merk Sassoon. Maar er zullen ongetwijfeld veel meer van zijn.

In een andere topic zij iemand heel iets olijven olie het is het proberen denk ik wel waard kost volgens mij ook niet zo heel veel. Succes ermee :relieved:

Same problem here!

Mijn haar is egt droog en pluizig heb veel middeltjes\shampoo’s enzo geprobeerd: John Frieda, nivea, elvive, gliss kurr,syos, inecto, andrelon, head&shoulders

Je haar niet kammen als het droog is raad ik je niet aan, er zitten dan allemaal klitten in je haar en dat ziet er ook niet bepaald “mooi” uit.

Ik heb 3 dagen geleden een haarmasker in mijn haar gedaan van kokosolie (gewone kokosolie uit een toko voor 2 euro ofzo) Het werkte wel een beetje, mijn haar glansde meer.

Maar wat echt een aanrader is een argan olie! Het maakt mijn haar handelbaar en zorgt voor veel minder pluis! Je kan het op de martk bij arabische winketjes halen voor 5 euro en dan heb je 150 ml en daar doe je ongeveer 3\4 maanden mee (ik heb van mezelf een beetje dik haar).

Dit doe ik sinds een tijdje:
Ik was mijn haar met Aussie Frizz Fighter of iets in die trant, shampoo en conditioner. Als ik klaar ben dan doe ik de kraan op koud water en zorg dat al mijn haar met koud water word nagespoelt. Verder borstel ik mijn haar dan als het nog nat is en doe het in een knot om het pas als het half droog is weer uit de knot :slightly_smiling_face:
Werkt voor mij en ik heb aardig dramatisch haar haha.

Ik heb precies hetzelfde als jij echt precies dit! Haha dus ik up dit topic even, ik ga vandaag mijn haar voor het eerst stijlen kijken of dat misschien mooi is (niet dat ik het vaker ga doen omdat ik weet dat je haar er dus een beetje dood van gaat) :slightly_smiling_face:

ik zou er beetje gel in doen ! Daardoor krijg je hele mooie krullen , probeer het maar eens

Ik heb gisteren een wondermiddeltje gevonden: ik wou crèmespoeling kopen, maar in plaats daarvan heb ik perongelijk crèmevoeding gekocht. Dit moet je in handdoek droog haar inwrijven en NIET uitspoelen. Ik werd wakker met prachtige krullen met bijna geen pluis. Ik heb het van kruitvat merk, kost 1,30.

Serum werkt altijd goed bij mij. Gewoon van Kruidvat eigen merk.

dat ene roze spul , pink heette het geloof ik. Bij mij werkte dat goed

crèmespoeling speciaal voor krullen, shampoo speciaal voor krullen en andrélon perfecte krul erin doen als je gedouched hebt, sindsdien zitten mijn krullies mooi :slightly_smiling_face:
Oh en ik gebruik biosilk, dat maat m’n haren altijd zacht en dan heb ik ook geen last van pluizende puntjes :wink: