pluizig haar

haaajj Meiden!

Ik heb altijd pluizig, krullend haar. En die zien er niet uit als ze pluizig zijn, dus daarom deed ik er altijd Gel in. maar ja, ik heb nog nooit een meisje gezien met gel in haar haar dus dacht ik, ik ga maar over op een andrelon product. sinds een weekje gebruik ik die maar dan ziet het eruit 10 min goed uit en daarna gaat het weer pluizen wat mij enorm irriteerd. en ik heb ook gemerkt datmijn haar vettig is geworden, wat ik normaal nooit heb.
nu is mijn vraag:

is vettig haar een goed teken:P
En wat kan ik doen tegen pluizig haar

bedankt!

ik zou je aanraden een serum te gebruiken, dan vermindert het pluis. Je kan ook bij krullen gel doen in je nat haar en eens het is opgedroogd de gel eruit kneden. over het vettig haar heb ik niet echt raad. Ben je van shampoo veranderd, was je vaker/minder vaak je haar? Het is wel zo dat als je meer stylingproducten gebruikt, dat je haar sneller vettig wordt. Je kan een product zoeken dat niet heel zwaar is, of het vettige haar erbij nemen.

en waar koop je precies serum?
want daar heb ik ook last van

Serum idd! Ik heb zo’n serum van andrelon, ik weet even niet meer hoe die heet. Gewoon bij de drogist, en dat is me toch zoo fijn spul, serieus.

Ik raad je aan om haarolie te kopen van de Afro shop

http://i42.tinypic.com/qy8oso.jpg

Ik heb ook krullen, maar wat ik er ook mee deed het werd altijd pluizig. Ik stijl het nu gewoon met een stijltang, beetje Biosilk erin en heb er nu geen last meer van! :slightly_smiling_face:

ik zou persoonlijk niet stijlen/krullen/te lang fohnen want daar word je haar alleen maar meer pluiziger van. zelf heb ik ook pluishaar en ik hou het in bedwang met een haarshampoo van KEUNE en ik heb ook een haarmasker van John Frieda, iets van anti-frizz ofzo. daar hebben ze trouwens ook shampoo van. veel suc6 :slightly_smiling_face:

Bedankt meiden! ik denk dat ik serum ga proberen. thanks

Sinds ik föhn met ionische conditioner gebruik met fohnborstel is mijn haar niet meer pluizig, maar ik weet niet hoe dat bij jou zal werken aangezien je krullen hebt. Als je fohnt moet je wel altijd hittebeschermer gebruiken. Serum heb ik ook lang gebruikt, werkte wel goed maar ik verkies het föhnen boven alleen serum want nu heb ik geen plekken in mijn haar waar het half slag heeft en plekken waar het stijl is.

Oh, ja vergeten. In van die (outlet)kapperswinkels kun je het goedkoopst goede serum kopen.

ik heb hier ook wel last van, maar ik gebruik hier mousse tegen, ik vind m erg fijn.
ik gebruik mousse van taft, die blauwe en roze voor extra krullen.
laatst heb ik na het wassen, op vochtig haar, heel veel mousse in gedaan en zo later drogen, WAUW, wat een resultaat… veeel minder pluizig en tja… ga dit zeker vaker doen!
k ga binnenkort denk ik ook maar serum gebruiken hihi