pluizig haar

Ik weet het, ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar wat ik daar vindt is alleen dat je haar altijd pluizig is en als je krullen hebt. maar bij mij is het anders, ik heb gewoon steil haar, met een beetje golf, en als ik niet naar buiten ga dan gebeurt er ook niks mee. Maar 's ochtends zit mijn haar altijd gewoon goed. Stap ik op de fiets naar school, dan is mijn haar, aangekomen op school, één grote pluisboel. En het is niet meer te verhelpen. 's Avonds, als meestal toch niemand me ziet, zit mijn haar weer zoals het 's ochtends zat. Dit is echt bloed irritant… Heeft iemand tips of ervaring met een bepaald product wat heel goed werkt?
alvast bedankt!

Heb ik ook, ik doe er na het wassen als het nog vochtig is serum in, en als ik op school aan kom als het nodig is nog een klein beetje serum. Het helpt bij mij ook altijd als ik mijn haar op de fiets in een knot doe(waardoor je ook nog eens slag mooier wordt)

Zit ongeveer met hetzelfde probleem :’) , maar heb nog niets gevonden :frowning_face:
Ik heb nu ook zo’n serum van John Frieda (frizz ease), waar ik veel goede dingen over gelezen heb, maar het helpt niets. Lijkt 't zelfs erger te maken x]

serum :slightly_smiling_face:

thanks!

Nou ja, serum gaat dus niet helpen als je 't zelfde soort haar als ik hebt…
maar als je een serum vind dat wel werkt, let me know :stuck_out_tongue:

haha zal ik doen :wink:

haar in een staart doen als je onderweg naar school bent? Doe ik ook altijd, door de wind gaat het verschrikkelijk klitten

Dat heb ik dus ook altijd, vooral als het mistig is of het regent. Denk dat je je haar idd gewoon in een staartje moet doen ofzo.

Ik heb dus precies hetzelfde…alleen geen idee wat je er tegen kunt doen…

Een beetje vettige serum er in doen. Je haar is waarschijnlijk gewoon erg droog.

Tegen dan pluizen gewoon een anti frizz serum,
als je haar slecht gaat zitten door de wind dan moet je het gewoon even in een knot maken.