Pluizig haar

Ik heb heel erg dik en pluizig haar. Nou heb ik al een beetje op het forum rond gekeken, maar de meeste dingen werken gewoon niet bij mij! Zoals conditioner, in laagjes knippen, met een vlecht / knot slapen enz. Ik weet echt niet wat ik er tegen moet doen! Als ik het net gekampt hebt zit het goed, maar 10 minuten later is het alweer pluizig.

Ik weet dat er al topics over zijn, maar die zijn al heel oud. En anders moet een moderator deze maar verwijderen.

stijlen

ik heb ook verschrikkelijk onhandelbaar haar maar ik stijl het iedere dag als ik wegga

Misschien van dat Andrelonspul uit zo’n flacon? Dat je zeg maar in je haar masseert en gewoon kunt laten zitten. Of anders misschien een haarmasker of serum?

Een anti-pluis serum als bijv. Frizz ease van John Frida.
Werkt echt perfect.

serum serum serum serum.

ga niet met wax of whatever lopen kloten, maar probeer een goede serum uit (pas op dat je ook hier niet teveel van gebruikt anders ben je net een lopende frituurpan!)

en vraag is aan je kapper of hij/zij misschien een idee heeft!

Serum van Andrélon werkt bij mij heel goed!

Ik heb wel zo’n serum van de kapper, maar die is vooral tegen klitten (ik kreeg er gewoon nog meer pluizen van). Ik ga zeker een keer die van andrelon proberen. Alvast bedankt!

anti pluis creme van zwarskopf ( hoe je het ook schrijft )
die werkt heel goed je hebt er drie soorten van ik heb die met cocos die is voor krullen die werkt zo goed!
die anderen denk ik ook wel
dus moet je maar even proberen.

heeft er iemand ook wel is last van alleen pluis haar bovenop?
van die kleine babyhaartjes ofzo, ik haat t!

Daar heb ik ook last van.
Vooral als het buiten vochtig weer is of als ik me net heb gedoucht.
Daarom douche ik me altijd het s’avonds zodat mijn haar de volgende dag wel goed zit.
Stijlen helpt soms bij mij maar ook dan weer als het vochtig weer is is het zo weer pluizig.

zet een foto van je haar erop, want ik heb een bos krullen en als ik het kam dan kom ik ook als een poedel uit de deur…

Zo’n meisje bij me in de klas met heel veel krullen kamt haar haar altijd
Het ziet eruit als een bruine megasuikerspin
Met dat type haar moet je je haar doen met je hand en dus niet met een borstel/kam ^^

ik heb zo´n goed spulletje voor pluizig haar! het heet anti-pluis creme en t is van schwarzkopf.
en t het helpt tegen haarbreuk en klitten!
je moet het gewoon in handdoekdroog haar kneden, en niet uitspoelen.
is zeker het proberen waard! en k heb hem in de aanbieding gekocht bij de trekpleister!

sorry, ik weet niet hoe ik hem kleiner moet maken!

http://i34.tinypic.com/2hef4mr.png

dat is niks vergeleken met wat ik heb al ik het uitkam.

Ik vind dat je mooi haar hebt.

Op de foto zie je het ook niet goed volgens mij.

@ Rushi dankjewel!

Ik heb allemaal kleinde krulletjes bovenop mijn haar waar een slag in zit, dats ook zo vreselijk ><’

Dat probleem had ik ook;

niet teveel shampoo & cremespoeling gebruiken.
cremespoeling alleen in je ‘staart’ gedeelte doen, niet bovenop je hoofd.
om de dag je haar wassen, niet elke dag.
ik gebruik altijd een diffusser, zoek maar op op google, heel handig!

en als dat niet werkt dan zou ik het ook niet weten. ;p

elke avond wassen met een makertje , verder de hai enrepairvan de kruitvat begbuirkn , in maseren haar in modl brngen en lekke rlatzen itten , aners met je esnnaar de kpper gaan om te vragen !