Pluizig haar

Hoi allemaal,

Ik heb de laatste tijd echt superveel last van pluizig haar. :frowning_face:
Heeft iemand een daar een oplossing voor?
Alvast bedankt!

Serum

Shampoo en conditioner voor pluizig haar. Oil & care van andrelon is onderandere een goede :slightly_smiling_face:

Moroccan argan oil shampoo en conditioner voor pluizig en droog haar. Van kruidvat eigen merk!

Niet te heet douchen. Of ‘koud’ afspoelen als je klaar bent. Eerste paar keer is het even wennen maar ik doe het nu al een tijdje en ik merk echt verschil aan mijn haar.

shampoo en conditioner kopen zonder siliconen en sulfaten

Hallo!:slight_smile:
First of all sorry for mijn gebroken Nederlands:) Toch zal ik het in het NL proberen!
I had altijd hetzelfde probleem, ook was mijn haar ontzettend beschadigd door bleken. Ik gebruik al anderhalf jaar een mengsel van coconut olie en castor olie. Je meng de twee olieen in een kom, 2 minuutjes in het magnetron zetten, en je hoofdhuid en haar insmeren. It does the trick babe! Niet alleen wordt je haar minder pluizig, maar groeit ook sneller. Ik ken het method van het internet, en geloofde nooit dat het echt zou werken, maar ik kan het zelf bewijzen :slightly_smiling_face: Reclame is niet toegestaan

Dont waste your money on products promising super results in no time, they usually dont work. Give the oils a try, they are very cheap and will last for months.

Groetjes, Susie (sorry for the mistakes:)

Wat je ook kunt doen is een klein beetje (LET OP!! Echt niet teveel gebruiken!) gel in je handpalm en lekker in je handen wrijven zodat de gel verspreidt is over je beide handen er dan mee langs je haar gaan na het wassen. Dit zorgt ervoor dat je haar minder pluist en het is nog goedkoop ook. :sunglasses:

Misschien kun je proberen wat korter en wat minder heet te douchen. Verder gewoon een shampoo en conditioner tegen pluizig haar kopen.

ik heb hetzelfde, ik gebruik nu conditioner, het wordt er wel iets minder pluizig van maar het als ik buiten ben is het nog steeds wel pluizig :confused:

Heel erg bedankt allemaal!!