Pluizig haar :((

Hallo, ik weet dat er veel topics hierover zijn. Pluizig haar. Maar mijn
Vraag is dus of iemand de perfecte oplossing weet voor dik & pluizig haar. Want ik heb
Erg dik haar en alle dingen die ik probeer lukt NOOIT. Ik probeerde serums, anti frizz
Shampoo en conditioner, mousse, haar wax, maar het helpt niks. Alleen als ik mijn haar stijl ben
Ik tevreden. En al die positieve reacties geeft me elke keer moed om het te proberen, maar
Meestal hebben die personen dunner haar dan ik… En elke keer een andere merk gebruiken is ook slecht voor je haar. Ik heb gehoord dat je je haar kan laten uitdunnen, maar dat mag ik niet :\ en als ik
Het zou stijlen zou het té dun zijn, want als ik het nu stijl is het precies als ik wil… Maarja…

Sorry voor mijn hele levensverhaal! Ik hoop echt dat iemand me kan helpen xxx

Heb je biosilk al geprobeerd?

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-ik-heb-pluishaar-topic-productentipservaringen.-283077.msg273469994.html#msg273469994

Heel misschien permanent laten stijlen? Ik ken een meisje die dat heeft gedaan, maar heb er zelf geen ervaring mee.

Ik heb eerder kokosolie gebruikt. Het is wel vrij vet, maar als je regelmatig wast hoeft dat niet uit te maken.

Ik heb ook dik en pluizig haar, met een slag en ik vind die slag wel mooi, daarom dat ik weinig stijl. Nu mijn haar iets langer is heb ik minder last van het pluizige. :slightly_smiling_face:

Dacht ik eerst ook aan, maar zou liever gewoon mijn krullen willen behouden.

Ik heb vaker over de andrélon lijn gehoord, maar heeft iemand met dik haar het toevallig geprobeerd? Dan ben ik er wel wat zekerder over

Dank jullie wel allemaal xx

Ik heb precies hetzelfde, niks helpt bij mij en ik heb ook heel dik, lang en pluizig haar.

Ja, ik gebruik Andrélon oil & care, werkt perfect voor mij! Maar je moet niet alleen de shampoo gebruiken, ik zou persoonlijk ook die creme in een pompje gebruiken, bezoek anders dit topic: http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-ik-heb-pluishaar-topic-productentipservaringen.-283077.msg273469994.html#msg273469994

Lees de beginpost, daar staan veel tips. :grinning:

Echt heel erg bedankt!

You’re welcome. :grinning: