Hoi, ik heb altijd iritant pluizig haar. Zelfs nadat ik er met de borstel door heen ben geweest en ik maak het ook wel eens nat. Maar na 2 minuten is het al weer pluizig! Weet iemand goede zeep voor je haar of een ander product wat hiervoor slim is? xxx
ik heb iets minder prettige krullen en ook heel pluizig. Ik gebruik altijd mouse. Haar serums (bijv andrelon!) en soms een beetje wax of gel.
oja! vooral niet vaak borstelen word het alleen maar pluiziger van.
wat voor soort haar heb je dan?
Steil haar? slag? krullend? of ‘afro-krullend’? Is het echt héél erg pluizig of gewoon wat plukjes haar die uitsteken ?
Ik heb ondertussen al heel wat producten gebruikt voor pluizig haar. Dus als je even deze vragen wil beantwoorden kan ik je misschien ook beter helpen met welke producten je nodig zou hebben. Want bvb in steil pluizig haar ga je geen gel doen maar in krullen kan dat bvb weer wel om het glad te houden.
de serum van de lijn van john frieda werkt goed! ze kosten wel wat, maar dan heb je ook wat!
Ik gebruik Andrélon perfecte krul crème in combinatie met Andrélon Care & repair serum. Werkt voor mij, mijn haar is zeker minder pluizig. En het is lekker budget