jaa, ik word er echt gek van haha. ik weet echt niet hoe het komt :’))
ik gebruik elke week minimaal 1x haarmasker, ik stijl het nooit, ik fohn het zelden ik kleur het nooit ik was mijn haar 1x in de 2 dagen met milde shampoo gebruik conditioner en spoel mijn haar af met koud/lauw water, ik doe elke dag serum in en nog meer anti pluis dingen en toch verrekt mijn haar het om mooi te worden
ik heb echt super eigenwijs haar en ik weet echt niet wat ik er nog meer aan kan doen :’)
dat heb ik ook
upje!
aaah, daar heb ik ook last van!
upje
Ik heb het ook, ik ga vanaf overmorgen de curly girl methode proberen
http://forum.girlscene.nl…hode/list_messages/187266
Ik had er last van, maar sinds ik het niet meer stijl/fohn e.d. en de producten van Yes to… gebruik is dit veeeel minder geworden. Er zitten geen siliconen en parabenen in die producten dus misschien daardoor?
up
Ik kan maar één ding zeggen: kokosolie.
Kokosolie werkt heel goed tegen pluizend en droog haar, ik had dat zelf ook altijd.
Maar ik was nu m’n haar altijd met kokos shampoo en conditioner (kweet nie hoe je dat spelt) En daarna gebruik ik een leave-in conditioner. Sinds ik m’n haar stijl, is het ook veel minder geworden, maar ik stijl 't ook elke dag.
Maar van kokosolie word je haar toch best vet?
idd dat lijkt mij ook
schwarzkopf anti-pluis crème werkt echt heel goed bij mij. Even in je haar kneden en dan fohnen.
Ik heb het probleem dat mijn haar aanzet vet snel vet is, en mijn punten en de 10 cm erboven juist pluizig en droog…
ik ga binnenkort de Prachtig Lang shampoo en conditioner gebruiken van Guhl. Maar heeft iemand anders nog suggesties? Is die van Wella bijvoorbeeld goed, die volume shampoo?
OT: ik weet trouwens wel een geweldig serum tegen pluis haar: Shine Drops
van het merk: Bed Head. (als ik het goed zeg haha)
ik heb het bij de kapper gekocht, het is een heel klein doorzichtig flesje en het ruim 20 euro maar je hebt echt maar 1 hooguit 2 druppels nodig en het pompt erook uit als een druppel. ik gebruik het na iedere douchebeurt en het helpt wel echt!
Ja, daar wordt je haar vet van. Maar ik gebruik het ook niet als serum. Ik smeer het 's avonds in m’n haar, en als ik 's ochtends douche dan was ik het er weer uit. En sinds ik dat doe heb ik nog nooit zulke zachte glanzende lokjes gehad!
^ohh oke, misschien ga ik het dan ook maar eens proberen (:
als ik mijn haar met koud/lauw water afspoel word het juist droog… misschien moet je dat niet doen? en ik zou ook niet te veel anti-pluis dingen in je haar smeren want het zijn allemaal chemische dingen. sinds ik zelf gestopt ben met al die cremepjes enzo is mijn haar ook een stuk mooier (: dus probeer eens een tijdje alleen shampoo, conditioner, haarmasker en serum te gebruiken… misschien helpt het bij jou ook?