pluizend nylon ONLY vest

Hallo meiden,

Ik heb een poos terug (nu nog binnen de 30 dagen termijn) een vest gekocht bij de ONLY van 40 euro. Alleen toen ik hem voor het eerst aan had kreeg ik door dat hij ONTZETTEND pluist. Ik kan het vest simpelweg niet dragen want de pluisjes blijven aan alles plakken en vallen op de grond. Ook wassen met andere kleding kan niet. Ik heb hem dus al eens gewassen en een nachtje in de vriezer gelaten. Het pluizen is klein beetje minder geworden.
Het gekke is, dat het vest van 100% nylon is. Zo ver ik weet hoort nylon niet te pluizen? Maar goed, ik weet nu niet goed wat ik moet doen. Is dit een fabrieksfout? Doet ONLY moeilijk met dit soort dingen?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dilemma tussen terug brengen/omruilen of het toch even aan te zien en weer te wassen.
Het gaat om dit vest. Misschien dat meer mensen ervaring mee hebben.

Ik zou gewoon altijd terug gaan. Nee heb je, ja kan je krijgen

^Daar heb je zeker een heel goed punt. Het jammere is dat ik het wel een heel leuk vest vind :’)

^Ik weet niet of het mogelijk is dat zoiets fout gaat in de fabriek maar als het wel een fabrieksfout is zou je hem gewoon moeten kunnen ruilen, het is niet zo dat als je erheen gaat je hem voorgoed kwijt zal zijn :wink:

Ik zou ermee teruggaan naar de winkel. Ik heb ook weleens een lichte broek gehad waar na een keer wassen al lichte vlekken in zaten en ik bleek niet de enige te zijn met dat probleem.

^Dat was bij de only? Ik ga het inderdaad sowieso maar proberen, dankjewel dames!
Mijn hele zonder ligt onder de pluis atm :’)

Nee niet bij de ONLY maar ik kan me niet voorstellen dat ze hier niets mee doen.

Hey,
ik werk toevallig bij een only.
Als ik jou was zou ik terug gaan naar het dicht bijzijnde filliaal bij jou in de beurt met de bon.
Het is niet de bedoeling dat dit gebeurt met kleding.
Als het ook zo werk in het filiaal bij jou in de beurt kan je hetzelfde vest terug krijgen, nieuw. Of mag je een nieuwe uitkiezen voor hetzelfde bedrag.

Ik ben toevallig vanmorgen terug gegaan. Meisje wist eerst niet zo goed wat ze ermee moest, omdat het meest verkochte vest is en nog niemand ermee terug is gegaan behalve ik. Snap ik, maar ik ben zelf totaal niet iemand die gauw terug gaat met dingen. Maar dat kan zij niet weten :slightly_smiling_face:. Uiteindelijk mocht ik inderdaad iets nieuws uitzoeken. Ik had geen tijd en zag niet gauw wat dus ik heb gevraagd om een cadeaubon.
Opgelost dus! Ik vind het wel apart dat ik de enige ben die terug is gegaan…

Netjes opgelost gelukkig :slightly_smiling_face: