pluizend haar.

He, mijn zus heeft een beetje slag in haar haar, het lijkt heel veel op het haar van lauren conrad, ongeveer als dit plaatje : http://stylebell.files.wo…8/05/lauren-conrad-10.jpg maar : het pluist heel erg en erg snel, waardoor het er meer dood uitziet als het dat niet is. Ze gebruikt nu Andrelon Perfecte Krul, maar dat blijft ongeveer een kwartier zitten waarna het weer gaat pluizen.
Hebben jullie nog tips / producten die het pluizen voorkomt of minder maakt?
mijn zus is jullie alvast dankbaar
-xx-

same here. als ik mijn haar fohn/stijl gaat het nog erger pluizen.

Antipluis shampoo :pensive:

ik ook precies hetzelfde. maar na conditioner of een masker is het meestel wat beter

Ik heb hetzelfde. Ik ben bezig met iets te zoeken dat goed helpt xD

voor zulk pluizend haar, moet je even langs een buitenlandse kapper gaan, daar verkopen ze meestal van dat “vet/olie” voor in het haar, dat werkt echt super goed, en je hoeft er niet veel van te gebruiken. en anders kan je een serum proberen, wel een olie achtige, dat werkt ook goed.

ik zelf gebruik “Fantasia Hair Polisher” die is echt geweldig!

antiipluis creme er in doen!

Je moet het ook niet Föhnen, vet slecht voor je haar, daar gaat het ook dood van.
Of je moet je haar van tevoren met serum ‘behandelen’.
Ik weet niet hoevaak je zus haar haar wast?

Het is opzich wel goed om naar een buitenlandse kapper te gaan, maar ik zou dan geen kokos in je haar smeren (het helpt wel) maar dan kan je haar niet meer ademen, en dan gaat het ook dood.

Zelf ligt het ook aan hoe gezond je eet.
Verder zou ik behalve shampoo van andrelon ook creme gebruiken.
Mousse helpt ook wel.
Verder zou je ook gewoon naar een proffesionele kapper gaan (of bv. een kinki kapper), en dan vraag je om goed advies.

Het zou ook kunnen dat je hele lange dooie punten hebt…

Heb ik ook.
Een serum helpt. Maar je moet je haar vooral niet of weinig fohnen, wat dan word het juist pluiziger.