pluizend haar

Hoi hoi,

ik heb heel erg last van pluizend haar ik vroeg me af wat ik er tegen kan doen ik heb haar tot op halverwege mijn rug en er zit slag in ik heb er al Andrélon Perfecte krul in gedaan en nog wat wat van Andrélon voor Stijl en pluizend haar. maar allebij werkt het maar een half uurtje en dan is mijn haar weer pluizig en het ziet er heel erg vet ui. weet iemand wat ik er aan kan doen want ik kan mijn haar niet meer ‘leuk’ los hebben

xx

Naar de kapper gaan ?

ik moet wel weer naar de kapper, maar ik weet dat het dan een paar dagen niet pluist en dan weer heel erg is.

Om het vette tegen te gaan zou ik minder producten gebruiken, want zo te horen gebruik je best veel, en dat kan dat best veroorzaken.

Verder heb ik zelf ooit een conditioner van chi gehad (grijs met rode verpakking) die echt geweldig was.

Wat je ook kan proberen, ruim voordat je je haar gaat wassen (avond ervoor als je in de ochtend wast of paar uur ervoor als je het in de avond wast) er kokosolie in stoppen, dit maakt bij mij mijn haar ook minder pluizig.

Dankje voor de tip k gebruik inderdaad best veel omdat ik gwn geen pluizend haar wil. Ik zal het zeker gaan proberen weet je ook waar je die olie kan kopen en hoe duur het is??

Ik heb m even opgezocht, hij is wel wat duurder dan een normale conditioner, maar vond m zelf erg fijn…

http://www.haar-producten.nl/Chi-Infra-Treatment--p-17046.html

oke dankje weet je misschien ook of je kokos olie gewoon in de supermakt kan kopen?

Ik had dit precies het zelfde!
Je hebt van syos een flesje olie het ziet er een beet je goud/bruin achtig uit!
Je kan het bij de kruidvat halen :wink:
Veel succes !

Haarspray op je borstel doen en dan je haar kammen, dat doe ik altijd en dan is het meeste pluizige weg.

Mousse werkt altijd wel goed vind ik. Alleen weet ik niet of je stijl of krullend haar hebt maar ik denk dat mouse in beide gevallen wel een goede oplossing is ook voor meer volume.

Ik heb zelf krullent haar en het pluist ook best vaak ,vooral met vochtig weer daar kan je weinig aan doen, maar een beetje olie helpt goed bij mij het maakt je haar ook gelijk mooi glanzend (niet op je hoofhuid doen dat word vettig!)

Doe een beetje amandelolie in je haar. Een paar drupjes is genoeg :wink:

Als je haar ook snel vettig is zou ik geen olie aanraden.

Mijn haar is vrij erg geblondeerd… dus het onderste deel is heel droog en pluizig maar mijn uitgroei is juist heel snel vettig. Olie maakte dat alleen maar erger… ik heb Biosilk Silk Therapy aangeraden gekregen, vrij prijzig, een fles voor iets van 17 euro maar je hebt echt maar een paar druppeltjes nodig! Na het wassen doe ik het in handdoekdroog haar. Het is daarna ook veel makkelijker uit te kammen, het glanst, pluist niet… ik ben om :slightly_smiling_face:

Ik weet zo geen winkel waar je het kan kopen maar heb wel een webshop:

Algemeen topic voor http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-ik-heb-pluishaar-topic-productentipservaringen.-283077.msg273469994.html#msg273469994

Ik doe juist geen gel of sprays door m’n haar. Enige een beetje serum, ooit uit n sale bak bij de etos van John frida. Twv 17 euro, had m voor 1 euro haha.
Werkt heel goed. Niet lang geleden, misschien hebben ze hem nog.