Pluisjes op kleding eraf krijgen??

Heey meiden,

Ik heb de laatste tijd steeds meer ‘miskopen’ via marktplaats en ook wel hier via gs. Mensen zeggen dat de kleding niet is of zo goed als nieuw. Eenmaal ontvangen is het helemaal afgedragen vind ik dan. De kleding zit onder de pilletjes/pluisjes. Dusja nu zit ik het een berg kleding waar ik wel voor betaald heb, maar ik zelf niet durf te verkopen. Ik vind dat gewoonweg niet kunnen. Weten jullie misschien een manier om de pluisjes er grotendeels af te krijgen?? Want baal nu dus wel. Ben al gestopt met kleding via internet te kopen omdat het me bijna elke keer gebeurt.

Alvast bedankt!!

Je kan er met een oud scheermesje overheen gaan. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ze voorgoed wegblijven.

je hebt daar toch van die plak rollers voor?

je kan een scheermesje gebruiken, een kledingroller en in blokker heb je zo’n machientje dat het kan verwijderen

Bij de marskramer hebben ze een speciaal ding, de Bobble Off geloof ik, kost 7,50 en het werkt in de reclame heel goed! Is het proberen waard, toch?

Dat is toch voor katten en honden haren? Want die hebben we wel. Maar bedoel dat de stof heel erg pillig is. De pluisjes zitten vast aan de stof… Wij hebben geen marskramer, wel een blokken dus dan moet ik eens kijken. Heeft iemand enig idee of het ook echt werkt??

Zo’n kledingroller met plak inderdaad, werkt perfect! Heb de mijne van de H&M, liggen vaak bij de kassa.

Mijn moeder heeft een soort machientje waar ze dan mee over de kleren gaat, het werkt echt heel goed! Ze heeft hem van de marskramer geloof ik.

wij hebben bij de mediamarkt speciaal machientje voor, kan straks wel even kijken hoe het precies heet en hoe duur het is :slightly_smiling_face: volgens mij rond de 8 euro :slightly_smiling_face:

Kledingroller werkt daar prima voor. Het is goedkoop en er zitten meerdere plakplaatjes op dus je kan het vaker dan 1x gebruiken. (Die van mij heb ik ook van de H&M)