pluishaar ;s

halloo ! :slightly_smiling_face:
hebben jullie misschien een tip of handig spulletje voor haar dat gauw pluist ? :?
alvast bedankt ! :slightly_smiling_face:

xx.

John frieda Anti Frizz … Dat spul schijnt heel goed te werkenn

Ga er veel met je handen doorheen, dan wordt het een beetje vetter, en mooier dus.

ik gebruik altijd andrelon perfecte krul, maar ik heb ook krullen ik weet niet of jij dat hebt?
en verder smeer ik er een beetje bodylotion in, van dove of zwitsal (kijk uit dat je niet iets van dove sunshine ofzo dr insmeert want straks heb je oranje haar :’)) dat helpt ook altijd wel! en je haar wassen met shampoo voor droog haar en belangrijk creme spoeling gebruiken en af en toe een haarmasker indoen!

je hebt van de kruidvat van dat schoonmaakspul speciaal voor je ogen, dat smeer ik altijd voor het douchen dr in dan word het vet, en dan ga ik douche me haar wassen 1x en dan pluist het ook niet zo erg als het droog is na het douchen :stuck_out_tongue:

Iets van Zwartskopf ofzo.! :slightly_smiling_face:

Dat van john frieda anti frizz, heb je ook in de goedkopere kruidvat variant (groen doosje) ik vind het perfect werken, en je haar word er ook wat vetter van, het kost 4,95 en je doet er niet kort niet lang mee gewoon normaal. dat van john frieda kost 12.95 en heeft bij mij dezelfde uitwerking en is dezelfde hoeveel heid.

Ook kan je beter je haar niet te vaak wassen, 2x per week is genoeg bij mij, als ik het een paar dagen niet gewassen heb zit het veel beter!

(ik heb zelf nogal pluizig haar!)

andrelon glad en stijl-in een pompje voor eigenwijs en pluizig haar.

ik heb idd ook krullen :wink:

ik heb ook een hele grote bos krullen met jammer genoeg veel pluis. :S
Ik gebruik ook andrelon perfecte krul maar serum ik heb ook wel eens gehoord dat een beetje serum kan helpen:)!

John Frieda helpt een beetje. Maar als ik na het douchen, als mn haar droog is, een beetje wax erin kneed wordt de pluis ook minder. En als mn haar handdoekdroog is smeer ik er een serum in van de Etos, het is voor stijl haar en helpt wel! Ik kocht het ter bescherming voor de hitte van mn stijltang. Stijlen helpt trouwens ook tegen pluis!

jaa, ik steil het daarom ook soms, maar dat is ook niet zo goed voor je haar :wink:

Hoezo als je haar vetter is, wordt het mooier? Ik vind het altijd zoo lelijk als meisjes veel gel etc. in hun haar doen! Een wetlook bij meisjes, nee. Het moet juist mooi schoon en zacht zijn, en lekker ruiken.
Ik zou voor pluishaar idd een temmer of mousse erin doen :slightly_smiling_face:.

schoonmaak spul voor je ogen???:face_with_raised_eyebrow: :?

Ik heb ook een hele bos krullen en ik doe er altijd vasseline + perfecte krul + krullen mouse + wax in

Voor mij is dit de perfecte combinatie voor mooie, zachte en niet vette krullen.
Dat laatste alleen als je niet te veel vasseline + wax doet natuurlijk.

• niet vaak wassen, 2x per week
  • niet vaak conditioner gebruiken
  • goede shampoo gebruiken (hennaplus)
  • zo af en toe haarmasker, serum
  • borstelen voordat je gaat slapen

een haar masker is echt vet handig !

euhm tegen pluis kan je het best de shampoo fructis van garnier gebruiken… erg handig en er is ook een conditioner en een haarmaskerpotje bij. Erg goed tegen pluis, en ruikt nog heerlijk ook!

ook niet te veel met de föhn erop blazen en ook niet te ruw zijn met het droogwrijven van je haren. Toen ik mijn haar met een gewone handdoek droogwreef, ging het erg pluizen, dus doe ik dat nu met een theedoek!

xx

nee maar als je erg pluishaar hebt en dan ga je er met je handen doorheen, dan wordt je haar soepeler en gaat het meer glanzen, vandaar. Vet haar is inderdaad niet mooi;)
x

ik heb nu zo’n pompje van Andrelon; perfecte krul gekocht & ben er erg bly mee ! het zorgt ervoor dat mn haar de hele dag niet pluist, maar het ziet er niet vet uit ofzo dus zeker een aanrader om te kopen als je net als ik krullen hebt die gauw gaan pluizen ! :wink:
Bedankt voor de tips! :slightly_smiling_face:

x