pluis

als ik mijn haren zo laat opdrogen, (handdoek droog haar) dan gaat het heel erg pluizen! (soms wordt het vet). dus ik moet het gewoon elke keer weer fohnen en steilen. wat kan ik hier aan doen? mijn haar is redelijk lang.

Dit heb ik ook! echt precies hetzelfde…
Maar heb er wat op gevonden, want wou me haar het niet aandoen elke keer te steilen…
Nou was ik me haar in de avond en föhn het droog, dan is het wel een beetje ontploft maar strijk het allemaal glad wanneer ik er serum in doe.
Dan een nachtje op liggen en me haar is stijl :grinning:
Hoop dat je hier wat aan hebt!

Ik heb toevallig net dit zitten lezen, gaat vooral om krullen maar er staan ook tips in tegen pluis!

http://www.wikihow.com/Fo…irl-Method-for-Curly-Hair

Ik heb daar ook wel last van, dat het erg gaat pluizen en bovenop mijn hoofd vet is (terwijl ik een paar uur daarvoor nog gedoucht heb -__-).
Voor het pluizen heb ik toen speciale shampoo voor krullen gebruikt maar dat hielp dus gewoon niks tegen vet haar. Toen ben ik maar weer gewoon voor normaal haar gaan gebruiken en krijg het beste resultaat wat mogelijk is tot nu toe :’)

Alleen bij mij gaat het juist veel erger pluizen als ik fohn.

Ik heb daar ook last zelfs als ik ze doe föhnen.

Bij mij gaat het ook alleen maar erger pluizen als ik het föhn

Hmm, misschien ligt het aan de shampoo?

ik kan alleen tegen elvive shampoo + conditioner. en dan alleen de witte haarverdikker en de rode voor gekleurd haar. dat is echt de enige! anders wordt het gruwelijk vet, en lijkt het net of ik een maand niet gedoucht hebt :")

lotje123, ik kan niks in mn haar smeren. geen serum, geen masker, geen heatprotector, dan wordt het gruwelijk vet.

Maar smeer je dat ook op je hoofdhuid?

nee. maar dan wordt nog de onderkant zegmaar vet.

Heb ik ook… zo vervelend

Wow, dat heb ik echt nog nooit gehoord :astonished: Ik heb geen tips meer in that case xD

maakt niet uit hihi.
maar ik wil als het langer is zo graag mijn haar laten drogen, in plaats van fohnen en steilen, en dan hopelijk hoef ik er dan niks meer aan te doen, of alleen te fohnen. maar het pluist dan zo erg, en het word vet. nouja, volgens mams zit ik nog in de puberteit, terwijl ik 20 ben :") ze zegt dat ik laat in puberteit ben gekomen (schaamschaam)

Misschien niet meer föhnen en steilen voor een tijdje, want daarvan wordt je haar toch juist heel pluizig en droog? En tegen het pluizige misschien mousse in je haar doen, niet op je hoofdhuid maar alleen op het gedeelte dat hangt zegmaar.

Weet je wat ik ook net heb gelezen, dat gewone handdoeken je haar ook doen pluizen, ik weet niet goed waarom maar katoen of van die microfiber-dingen zijn beter! Heb net mijn haar in een Tshirt gedraaid ipv een handdoek :’)

haha, ik heb een turbie towel ofzoiets!
maar dat kan misschien ook wel iets zijn, zal t eens proberen!

succes er mee ik heb geen tips sorry :blush:

dankjewel.