Pluis pony

mijn haar pluist best wel erg. ik ga binnenkort weer naar de kapper, en wil graag laagjes. ik twijfel of ik ook een schuine pony zal laten knippen. ik heb dit nog nooit gehad. maar omdat me haar best erg pluist ben ik bang dat die pony helemaal erg gaat pluizen omdat het kort is, en dat het alle kanten op gaat staan.

is dat zo? en wat zouden jullie doen?

Ik heb wel vaak statisch haar en toen ik nog een pony had was dit echt zwaar irritant. Maar goed dat is het ook als het waait.

Je hebt er ook verschillende middelen voor om de pluis tegen te gaan, dus daar zou ik me niet door laten weerhouden eigenlijk.

oke, en wat voor middelen zou ik dan het beste kunnen gebruiken?

Pfoeh, dat is een goede. Ik zou het gewoon vragen bij een drogisterij of zo.

Gewoon even de styltang er doorheen! En anders moet je van BioSilk anti-pluis kopen. Het kost zo’n 25 tot 30 euro per flesje, best een investering maar het is het zeker waard!

okee bedankt, ik denk er nog even over na

Een serum, mousse, haarlak, wax, gel, en noem maar op.
Het werkt allemaal tegen pluis eigenlijk!
Een serum voor op je pony is het verstandigst, maar echt niet te veel gebruiken. Anders heb je heel vet haar.

Anders vraag je gewoon aan de kapster wat je het beste kan doen…

oke dank jullie wel. waarschijnlijk ga ik morgen naar de kapper, alleen weet ik nog steeds niet of ik het wel of niet zal doen. ik ben zo bang dat het me niet staat!

Ik heb nog een rechte pony maar laat hem weer groeien.
Mijn haar is vooral statisch als ik er niks in heb.
Mouse, haarlak en stylen.

je zegt dt je pluizig haar hebt, maar krult het ook? als je nl pluizig stijl haar hebt kan je gewoon pony nemen (ja wss pluist hij dan wel maartoch…) maar als je krullen hebt: alsjeblieft doe het niet!! die moet je elke keer stijlen anders ziet het er niet uit, ik heb het ook gehad.

ik heb half krullen… alleen onderaan me haar

Je kan trouwens ook een klein beetje wax gebruiken.