Pluis haar na fietsen

Het is echt erg, zelfs als ik n borstel/kam mee naar school neem is t niet zoals normaal, ook als ik het stijl is het er meteen weer uit. Echt klote:( , en ja een staart helpt niet.
Iemand tips?
xx

Dit heb ik ook!!!
Ik wil ook wel tips, want ik weet hier ook niks tegen!!

Xx’

heb hetzelfde probleeeem :stuck_out_tongue_winking_eye:

had ik ook, maar heb nu de stijltang wet2straight van remington en die belooft 8 uur pluisvrij haar en het werkt bij mij! ik heb al best stijl haar maar voor het anti pluis is het wel handig. ik doe er daarna ook altijd nog wat direct gladmakende creme van andrelon in, maar dat deed ik voor dat i kdeze stijltang had ookal en toen werkte het niet dus weet niet of die creme het verschil maakt ;p

oke dankje, dat doe ik ook alleen niet dezelfde stijltang, meer?
haha

koop anders een goede haarlak?

Same here, meer tips?

Heb ik ook, hoe stijl ik het ook stijl, het gaat weer krullen als ik op de fiets zit! Echt super irritant.

me too ! Ö alleen heb ik het als ik naar de trein stap ;o het helpt wel als ik het vastzet , maar ikheb het dan ook over mijn pony… maar toch, zelfde probleem dus!

heb precies 'tzelfde probleem, komt door dit weer vooral :frowning_face:

Niks aan te doen haha :stuck_out_tongue: Ik heb zelf krulhaar, wat zonder regen redelijk normaal zit, maar door de regen compleet ontploft. Ik heb wel een soort wax wat ik er soms in doe wat best werkt, weet alleen niet meer welk merk :stuck_out_tongue:

Ik doe me haar op de fiets standaard in een knot, je kunt ook een haarband er bij doen, en gewoon je haar wel los op school…

bij mij werkt bij pluishaar heel goed van kruidvat anti frizz serum, is echt maar 3 euri en werkt echt heeeeeel goed, beter dan al die dure cremetjes dus kopen!

anti pluis van andrelon ! super goed

GLAD & STIJL !!
moet je kopen, maar 3 euries ofzo en het helpt echt ! :grinning:
xx

in de winter zet ik gewoon een muts op, werkt super!
maar nu met dit weer weet ik het eeecht niet! heb er ook last van…

kun je het niet vlechten voor onderweg?

zelfde probleem
ik heb meestal anti-frizz serum mee naar school dat helpt echt :ok_woman:

http://www.marieclaire.co.uk/imageBank/cache/s/SPREE1.jpg_e_b531446b815d841fa57ff7ac29559923.jpg

muts opdoen als je gaat fietsen en anti-pluis spul meenemen naar school