Pluis haar na douchen

Hey meiden,
waarschijnlijk ben ik niet de enige met dit probleem, maar ik heb na het douchen (als mijn haar aan het opdrogen is/opgedroogd is) heel erg last van pluizend haar. Verschillende vriendinnen zeggen dat ik mijn haar na het douche meteen moet fohnen, maar dan gaat het nog erger pluizen. Ik heb gemiddeld tot lang haar met best wel veel slag.

Heeft iemand nog tips voor mij ?

x

Hier had ik ook erg last van omdat ik krullen heb.
Ik heb dit spul in de link hieronder gekocht en ik heb nu echt gewoon geen last er meer van!
http://www.alicejo.com/nl/product/5320/inecto-coconut-oil-smoothing-hair-serum

^ bedankt voor je reactie! Ik heb dit product al geprobeerd maar helaas heeft het niet veel geholpen en werd mijn haar er snel vettig van

raar, mijn haar wordt er juist totaal niet vettig van. Misschien gebruik je dan te veel, maar kan ook gewoon aan het verschil tussen ons haar liggen :wink:

Ik doe er mousse in als het nog nat is en dan fohnen, dan pluist t bij mij niet. Mousse van Andrelon vind ik t best, of nivea. Wella vind ik niks, plakt heel erg

Arganolie!

Ik heb best vaak geprobeerd alleen mousse erin te doen en dan te laten drogen, maar meteen erna fohnen, heb ik nog niet geprobeerd. ik zal het vanavond eens proberen! dankje voor je reactie!

Zijn er nog andere tips ? :grinning:

Ik vind t resultaat zonder fohnen ook niet super, he zit dan gewoon niet. Andrelon heeft steil/krullen mousse. Als ik die voor steil haar gebruik, flinke dot erin, en daarna fohn met een gewone borstel is het hartstikke steil zonder pluis en zonder tang.

Je moet het dan ook alleen in de punten van je haar doen, gebruik anders een goede conditioner na het douchen

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/algemeen-ik-heb-pluishaar-topic-productentipservaringen.-283077.msg273469994.html#msg273469994

Ik gebruik altijd Uniq One coconut treatment na het wassen, heb dan geen last meer van pluis :wink:

misschien proberen met je vingers te ‘kammen’? en arganolie!

Zie bovenstaand topic! Daar kan je je vraag in plaatsen. Slotje!