ik heb geen slag of stijl haar maar ik enorme krullen, niet zoon afro kapsel maar wel erg.
Ik smeer er vaak ook een soort krul creme in dit help goed voor 4 uur
Maar dan boem is het weer pluisig niks helpt meer en het is ook heel lelijk help…
na 4 uur weer die creme erin smeren?
Van die olie speciaal voor het haar werkt bij mij heel goed.
∞ Vergeet je conditioner niet na je shampoo. Dit maakt je haar minder droog.
∞ Gebruik 1x per week een haarmasker.
∞ Smeer een mini drupje olijfolie in je haar als het statisch blijft.
∞ Sla de föhn en stijltang even over, die maken het haar extra pluizig en droog.
∞ Gebruik een beetje haarlak na het borstelen, en kneed het even goed met vochtige handen.
ja olie heb ik ook wel geprobeerd maar daar word me haar snel vet van en de creme opnieuw er in smeren gaat moeilijk op school
Dat kun je toch even op school doen in de pauze? Bij ons staan er zoveel hun haar/make up te doen op de wc
In dit filmpje wordt ook uitgelegd wat je er tegen kunt doen (zij heeft zelf ook krullend haar): http://www.youtube.com/watch?v=Cq4GUFBRnhM
Ik gebruik altijd dat Care & Repair spul van Andrelon. Vooral om het te beschermen enzo, maar daardoor word mijn haar ook minder pluizig.
http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/550999_pb_01/430/andrelon-care-repair-haarcr-me.jpg
Ik heb ook krullen die heel snel gaan pluizen. Wat ik altijd doe is ´s avonds wassen met die speciale krullen shampoo en conditioner van Andrelon en ´s nachts doe ik het dan in een hoge knot. ´s Ochtends maak ik het helemaal nat door mn hoofd onder de koude kraan te houden, daarna doe ik overal wat gel erop en kam het in model. Dan laat ik het even drogen en dan doe ik er mousse in.
Bij mij blijft het zo wel de hele dag goed zitten
olijfcreme van de afroshop of een beetje haarlak op je haarborstel spuiten en dan borstelen (ook goed voor statisch haar)
Ik heb denk ik ook wel ongeveer hetzelfde haar als jou. Zelf gebruik ik altijd Sta-sof-fro. Dat is een soort van vet achtig iets dat ervoor zorgt dat je haar voor de rest van de dag vochtig blijft. Dat doe ik dan elke ochtend in mijn haar. En als shampoo en conditioner gebruik ik repair boost van kruidvat merk, daar wordt me haar zacht van
Ik heb hetzelfde probleem! Daarom ben ik vandaag langs de Kruidvat gegaan, en heb ik deze conditioner gekocht, hopelijk werkt hij!
https://lh5.googleusercontent.com/-_n2RsO40bo/UKyUHsIGr8I/AAAAAAAAZ5U/XVm2ZO-5uE/s912/IMG_5605.JPG
Ik gebruik ook andrelon shampoo masker spray en creme en hy werkt egt goed ik gebruik die shampoo met marokaanse arganolie en die spray en het werkt wel goed hoor 't is sowiezo zo’n 50 tot 70 procent vermindert.
Andrelon spray met marokaanse arganolie spuiten op je haar en pas daarna met andrelon creme dit voor een betere resultaat.
dankje wel voor al jullie goeie tips ik ga ze zeker gebruiken <3
Oil and care van andrelon is heel fijn voor pluishaar! Ik heb het 1 minuut masker gekocht en ik ben verkocht. Pluis is voor twee dagen weg. Heerlijk en mn haar word er ook heel zacht en glanzend van, een aanrader dus!
Hmm… aangezien je krulhaar hebt zou je eventueel ook je krullen en pluishaar kunnen “temmen” met een mousse, daardoor blijven je krullen mooi en pluist het minder snel. Ook zou je kunnen kijken voor een serum met erop " anti frizz" dat zorgt ervoor dat het minder erg pluist, is goed en verzorgend voor je haar en het geeft nog eens een mooie glans!
En anders is er ook nog argan oil, dat is ook een serum maar is eigenlijk meer bedoeld voor afro haar maar word ook heel veel gebruikt bij mensen met pluis haar.
Ik had er ook last van omdat ik me haar te vaak waste. Nu was ik me haar om de dag en het is weg!
Kokoswax?