Oké, ik zal het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen.
Noa, is de hoofdpersoon. Ze krijgt in het verhaal een relatie met Dennis. Haar beste vriend. Noa, heeft een paar problemen hiermee. Ze is soms te direct, en haar vaders kant van de familie is er tegen dat ze een vriend heeft. Ze moet het dus redelijk geheim houden. Ze moet het verbergen, iets waarmee ze niet zo goed kan leven. Aangezien ze ook niet goed met haar vader kan opschieten, word het moeilijk. Verder weten ze wel alles van elkaar, wat soms erg confronterend kan zijn. Soms maken ze er misbruik van. En zoeken ze grenzen op.
Verder weet ik nog niet, wat je kunt verwachten. Heb pas de eerste 2 hoofdstukken klaar.
Als jullie het niets vinden, wees dan maar eerlijk. En geef kritiek! (wel aardig blijven, haha) Ik vind alles handig! (:
Ik schrijf dit, omdat ik de laatste tijd de drang heb om verhalen te schrijven. Dus er zit ook wel gedeeltelijk wat waarheid in.
Het meest onverwachte maar wel alles wat je nodig hebt, als een zin nu kon beschrijven wat ik voelde dan was het deze zin wel. Niet dat het dat kon beschrijven wat ik voelde. Door de drank kwam het in ieder geval niet. Het was er gewoon zo plotseling, mijn beste vriend en ik. Misschien kwam het omdat ik hem al zolang kende. Het voelde meteen goed. En nu zelfs nog beter. Hij beste was nog, dat als hij me vasthoud alles gaat zoals het hoort. Dit was precies wat ik nodig had om weer mij te zijn. Ik kan wel zonder, altijd al gedaan maar gewoon. Hierdoor ben ik veel meer Noa, ik lachte nu weer de hele dag door. Al zaten er wat zorgen aan vast. Mijn familie, niet de hele familie, maar mijn vaders kant. Het was een beetje taboe dat ik een vriend zou hebben. Ik heb zo ’t idee dat hij leven gevild zal worden. Iets wat niemand leuk vind… Maar daar ga ik me nu geen druk over maken. Wanneer ik het ga vertellen, weet ik niet. Nooit? Misschien wel. Maar misschien ook al wel heel snel. Zolang ze het maar accepteren. Dan is het nog beter.