hey!
Eerste keer dat ik een topic aanmaak haha, maar ik heb denk ik eventjes tips nodig.
Eind deze zomer heb ik een jongen ontmoet. Ik vond hem meteen leuk, hij voegde me die avond toe en de volgende dag hebben we samen wat gedaan en elkaar wat leren kennen.
We bleven sms’en, het was een hele lieve jongen en dat was ik niet echt gewoon, ben tamelijk lang met ‘verkeerde jongens’ bezig geweest dus ik kon maar moeilijk geloven dat hij mij ECHT leuk vond.
We spraken een paar keer af, kusten en dan kregen we wat. Ik kon het bijna niet geloven, was de hele dagen supergelukkig dat er eindelijk iemand was die mij echt oprecht leuk vond!
Hij beloofde dat hij er altijd voor mij zou zijn, ik wimpelde van die dingen meestal wat af omdat ik het heel moeilijk vond dat te geloven.
Op een dag was ik eventjes alleen met zijn beste vriend en die zei dat hij hem nog nooit zo serieus gezien had over een meisje en dat hij mij echt heel graag zag.
Dit alles duurde maar een maand. (nu voel ik mij een aansteller, een maand kan toch niet zo speciaal zijn, maar voor mij was dit dus wel zo, de eerste keer dat ik in iemand geloofde)
Plots kreeg ik zowat het gevoel dat hij me minder graag wou zien, hij had nooit tijd en van die rare smoesjes enz. Ik heb hem toen verteld dat ik wat onzeker was en hij zei dat hij 100% zeker was dat hij mij graag zag.
Toen ik hem 2 dagen later toch kon zien deed hij tamelijk kort en was meer bezig met de vrienden die er bij waren. Ik was verdrietig, zei dat hij me moest dumpen als hij niet meer wou, hij zei dat hij dat niet zou doen en ik ben weggegaan.
15 min later dumpte hij me via sms. Geen contact meer gehad daarna, ik ben eens een gesprekje begonnen maar niets speciaals…
Vorige week kwam ik hem toevallig tegen, kort gelachen, 's avonds stuurde ik dat hij maar moest zeggen als hij eens iets wou doen. Hij wou de volgende dag gaan wandelen, was heel gezellig en vriendschappelijk, precies alsof er niets gebeurd was. Hij stuurde achteraf nog dat hij het leuk vond mij nog eens gezien te hebben. Sindsdien niets van gehoord.
Nu weet ik dus niet wat ik moet doen… Ik wil hem heel graag terug, ik vertrouwde hem en ik snap niet wat er fout gegaan is!
Ik wil niet wanhopig overkomen, ik zou hem graag een berichtje sturen maar ik heb geen idee wat…
Denken jullie dat hij gewoon nooit serieus geweest is en dat ik het maar zo moet laten, of zou ik nog iets kunnen doen? naja ik denk dat ik gewoon wat advies nodig heb
Sorry voor het lange verhaal!
xxx