Plekken waar je heen wil

Ik weet nii of dit topic hier hoort maar ik heb een vraag

Welke plekken (plaatsen, landen, steden, gebouwen) zou je heel graag heen willen gaan nog in je leven?
Het lijkt me gewoon leuk om dat van anderen te weten

Wat er nu op mijn lijst staat is New York, Parijs, Londen en Egypte maar ben net begonnen

Duss waar zouden julli heen willen?
X

Het is trouwens New York en geen Ney York, haha.

Ik zou heel erg graag naar de Verenigde Staten willen, dat wil ik echt al superlang. En verder lijkt me Australië ook fantastisch!

Japan.

Afrika!
Maar daar ga ik ook naar toe over 2 jaar (als het goed is)
=D

Engeland en Ierland. Verder zou ik gewoon door Azië heen willen reizen en monumenten bezichtigen en de geschiedenis leren.

New York, Miami, Zuid-Afrika en Bora Bora

Dublin!

nog 3 dagen en dan zit ik er asdfghjkl

Engeland, New York, Disneyland, Walibi (Daar ben ik al wel heel vaak heen geweest maar blijft echt m’n favoriete plaats op aarde) en Mexico :upside_down_face:

Amerika rond touren :bowing_man:

Ik ben niet verder geweest als Belgïe, dus er zijn heel veel plekken die ik nog graag wil zien. Maar Amerika, Japan, Tokyo, Singapore, Dubai en Hawaii staan sowieso hoog op m’n lijstje.

New York, een roadtrip door Amerika, Thailand en (weer) naar Wenen.

new york, parijs en london kan ik alledrie van mijn lijstje afstrepen. maar zou het niet heel erg vinden om new york nog een keer te bezoeken zeg maar :’)

Niet echt 1 specifieke plek maar rondreizen zoals mijn zus heeft gedaan. Paar weken rondreizen met organisatie zodat je ook daadwerkelijk iets ziet, en dan zou ik graag door zuid afrika, thailand, costa rica nieuw zeeland en australie willen reizen.

Nieuw zeeland valt nog iets mee te regelen aangezien een vriend van mn vader daar woont.

Echte steden die ik graag zou willen zien zijn New York, LA en Miami.

En ik ben en vast nog heel wat vergeten

Zweden, Australië

Malediven, New York en Australië en California

Engeland, New York en Australië.

New York, Parijs en Londen al gezien! :slightly_smiling_face: Ik wil graag nog naar Berlijn, Rome, Scandinavië en Australië! Nog naar een andere plek in de VS… Maar geen idee welke! En Parijs nog een keer en dan iets langer dan 2 dagen en ik wil wandelen op de Chinese muur en een piramide bezoeken! Dus… Heel wat te doen :stuck_out_tongue:

naar heel veel landen en plekken:

Rome, Boedapest (deze zomer yeah :slightly_smiling_face: ), Kroatië, Slovenië, Malta, Spanje, Portugal, rondreizen door Ierland, Engels en schotland, naar Noorwegen, zweden en het allerliefste naar Afrika om daar vrijwilligers werk te doen. Oja zwitserland en dan vooral het meer van geneve lijkt me mooi. Parijs ook wel. Moskou lijkt me ook vet. Turkije ook nog. Ik kan nog wel even door aan zo :’)

New York, nog eens naar Sardinië, Australië, Afrika, Indonesië en China.

Ijsland
Parijs
Noordkaap
Lapland