Plekje/vlekje/iets?

Ehm ja, hoi.
Ik heb zon raar bobbelig plekje/vlekje op mijn bovenbeen, het is rood en het lijkt zeg maar of de huid is opgezet. Het jeukt best wel. Alleen als je eraan krabt of iets doet het zeer. Oke… Vage uitleg maar dus ik vroeg me af of iemand me kon helpen?
Heb al geprobeert te googlen maar omdat er zo veel rode plekjes/vlekjes zijn heb ik niks gevonden wat er op lijkt. :slightly_smiling_face:

In iedergeval bedankt voor het lezen van dit verhaaltje.

Een dazenbult.

Het lijkt er wel op alleen je kan niet echt zien dat ik gestoken ben, of kun je dat nooit zien?

Geen muggenbult toch?

Nee, ik kan misschien wel een foto maken, al is dat denk ik niet heel smakelijk om erop te zetten? :’)

Kan ook een vlooienbeet zijn. Denk dat het wel duidelijker is met een foto… Anders zet je de foto in een link, zodat je er op moet klikken om hem te zien? :wink:

het kan zijn dat je een teek hebt, zo’n beestje wat zich in je nesteld, daar kun je ziek van worden. als je ff googeld ‘tekenbeet’, dan kun je misschien kijken of dat het is, er worden ook vast wel plaatjes laten zien enzo :wink:
Succes.

idunno, foto is misschien wel handig ja.

idunno, foto is misschien wel handig ja.

Oke ik maak nu eventjes een foto. :slightly_smiling_face:

ik dacht ook aan een muggenbult haha

Okeeee ik heb een foto, tis niet heel groot het plekje dus, maar het jeukt zooo ontzettend.
Maar hier is de link: http://i36.tinypic.com/2z7hpts.jpg

Haha ja maar een muggenbult ziet er bij mij normaal gesproken niet zo uit. :3

Misschien is het een horzelbeet ofzo? Ben je gisteren in het bos ofzo geweest?

't ziet eruit als een rozige moedervlek ;p.

Zo ziet een muggenbult er idd niet uit…

Nee ik ben niet in het bos geweest. We hebben zelf best een grote tuin, maar ik heb het al een aantal dagen. Maar een horzelbeet voel je toch? Want volgesmij ben ik er wel vaker door gestoken. :’)

dit had ik eerst ook maar dan midden op mijn hand :stuck_out_tongue:
die jeukte en is gewoon naa 2 dagen weggegaan ineens
maar de jeuk bleef wel hangen 2 weken daarna was die ook weg

Oh nee dit is zeker geen vlooienbeet. Weet dan niet wat het is :0

Haha geloof me, zo voelt hij niet. ;p