Plekje langs mijn piercing

Ik heb gisteren een piercing laten zetten bij Tattoo Rice in Helmond en hun zijn aangesloten bij de GGD, dus een goede zaak. Alleen ik werd net wakker en ik had een plekje net langs mijn navelpiercing, het lijkt een beetje op een moedervlekje. Weet iemand wat dit is?

Waarschijnlijk is de huid gewoon geïrriteerd.
Ik bedoel, je hebt hem pas sinds gister, je huid moet er nog aan ‘wennen’.
Je krijgt er toch altijd van dat spul bij om hem goed schoon te houden en om te zorgen dat ie niet gaan ontsteken enzo?
Houd het daar dan goed mee schoon de komende aantal dagen.
Als dat plekje daarna nog steeds niet weg is, of het gaan pijn doen, kan je terug gaan naar de winkel waar je hem hebt laten schieten.
Zij weten vaak wel wat er aan de hand is.
Als je het niet vertrouwd zou je dat natuurlijk ook gelijk kunnen doen…

Piercen! Nooit laten schieten :wink: Haha

lijkt het op een moedervlekje? dat is wel raar. is het geen wondje?

Dat kan ik van deze kant van het beeldscherm niet beoordelen. Foto?
Lijkt de afdruk op het balletje? Kan zijn dat je balletje in je huid heeft gedrukt, niks om je druk om te maken.
En verder, gewoon schoonhouden met een zoutoplossing (grote mok heet water, halve theelepel zout, en dat er dan ophouden). Geen unicura etc.

@LottosS Unicura kan ook gewoon hoor. Het is maar wat werkt voor haar, bij mij werkt unicura beter dan een zoutoplossing.

je kan ook sebamed gebruiken. :stuck_out_tongue:
maar zout en unicura kan idd ook

Hartstikke bedankt maar ik ben langs de shop geweest en hun zeiden dat het een bloeduitstorting was van de tang, maar dathet niets ernstigs is.

Ik denk dat het bloed is dat zich daar heeft gevestigd/opgehoopt. Misschien trekt het wel weg…

Heuj! Nog een Helmonster op girlscene!
Ik denk dat je even een paar dagen af moet wachten, het zou een soort bloeduitstorting kunnen zijn. (:

EDIT: Oh, ik zie nu pas dat je het al weet. xD

dubbel

oh zoiets had ik ook!
maar wel na 1 maandje ofzo.
volgens mij een bloedblaar want ik drukte en er kwam bloed uit :S
maar het komt om te zoveel tijd terug bij mij.
piercen is sws beter en ik had hem laten schieten, had ik beter niet kunnen doen!

hahaha jaa nog een helmonder!

kut, ik las er snel overheen en had niet door dat het over een navelpiercing ging :blush: