Pleh

-

Haha ik zie het probleem nooit zo net Facebook. Ander voeg jij hem toe en wacht je tot hij een berichtje stuurt? Komt het van beide kanten.

Ik denk dat ik hem wel op Facebook zou toevoegen en dan wachten tot hij je een berichtje stuurt!

Lucky you! Hij heeft duidelijk laten merken dat hij je wel ziet zitten. En hij is ook nog je buur! Voeg hem maar gewoon toe. Whatsapp een keer met hem en spreek lekker af. Kijk maar wat er van komt :’)

Maar ik heb zijn nummer juist niet. Die heeft hij niet gevraagd haha.
Eigenlijk twijfel ik alleen maar door het ‘ik wil toch geen captain zijn, omdat ik mijn vrienden dan in de steek laat’ en ‘door het afscheid, qua ik zie je wel weer en facebook’. Bij dat afscheid stond wel een vriend van hem trouwens, misschien ligt het daaraan?
En ik heb het al met zoveel jongens verpest, doordat ik overhaast. Dus daar ben ik heel erg bang voor nu.

Toevoegen! Klinkt echt wel alsof hij geinteresseerd is! En gewoon een kort berichtje sturen, vragen hoe het gaat of iets
Edit: je gaat jezelf nu ook allemaal dingen aanpraten van “oh hij vind me toch niet leuk”, wat waarschijnlijk helemaal niet zo is!

Ik heb het nog niet gelezen, maar wilde wel even vast zeggen dat ik je topictitel geniaal vind

En toevoegen op facebook! We zijn in de 21ste eeuw. Wij vrouwen kunnen dat! Gaan we toch niet op die mannen wachten :stuck_out_tongue:?

Bedankt voor jullie reacties! Fijn om te horen dat jullie het positief inzien!

Maar ik heb het verhaal toch maar weggehaald, omdat ik bang ben dat een bekende dit leest.

Als iemand het nog even wil lezen en erop reageren, mag dat. Dan zet ik het er nog even neer.

wat stond er in de beginpost?

Pleh?
Ploh.

Pluh.

Ik ben nu gek op het woord pleh. Mn nieuwe stopwoordje :’)

Ik heb de beginpost er weer even neer gezet.

Even kort, voor de mensen die het nog wilden lezen.

Een jongen liet zaterdag en zondag duidelijk merken dat hij me leuk vond. We hebben geen nummers uitgewisseld en hij laat niks meer van zich horen. Het is niet zo dat hij mijn naam niet meer weet. Moet ik nu wachten, opgeven, hem toevoegen, of?