Pleassssss was ik maar normaal

Hoi meiden ik ben 12 en heb ADHD :upside_down_face:, dus ik ben heel druk. En het ergste Vind ik dat als ik mijn medicijnen niet in neem dat ik mezelf zo haat, ik ben dan irritant en ben super onhandig. Ik lig soms huilend in. Mijn bed en denk was ik maar normaal!!! Mijn vader en moeder worden zo vaak boos omdat ik te druk ben. Wie heeft er een tips voor mij…:face_with_raised_eyebrow:??

Je medicijnen innemen??? Sorry, maar mijn vriend heeft ook ADHD, zonder medicijnen is hij ook onhandelbaar, maar met is hij gewoon “normaal.” Niet gemeen bedoeld, anyway.

Dus zorg gewoon dat je ze elke dag inneemt.

Ik zou eerste beginnen met je medicijnen goed in te nemen, dat zal heel wat schelen. (:

Mensen met ADHD zijn echt niet abnormaal :")

Medicijnen goed nemen?
Maar misschien ook iets aan je onzekerheid doen? Sorry, meer tips heb ik niet!

Je medicijnen wel innemen lijkt me een goed begin. Die heb je niet voor niks gekregen meis.

als je elke dag gewoon goed je medicijnen inneemt heb je er minder last van

Ik probeer dat ook maar ze werken kort en ik mag ze niet meer dan 1 keer per dag innemen

Afijn, gewoon je medicijnen in blijven nemen zoveel mogelijk! Je bent niet abnormaal, don’t worry.

Overleg met degene die het voorschrijft? Als het Ritalin is, moet het wel meerdere keren per dag mogen en Concerta etc mag maar één keer per dag maar dan zou je misschien een hogere dosis moeten…?

Dit ja

Ik mag allen dit ik heb het probeerd maar anders wordt ik duf en suf
Maar na school in het wel minder erg

Abnormaal niet, onhandelbaar wel :").

klopt

Bedankt

Je bent niet abnormaal. Neem je medicijnen, dan voel je je beter.