Pleaseeee help!!! :(

hey meiden,

ik heb jullie hulp heel hard nodig,want ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

Er is een jongen die ik al een tijdje op het oog heb. Hij zat vroeger bij mij op de basisschool,maar toen spraken we nooit met elkaar. we kenden mekaar nauwelijks. Ik heb hem al een tijdje in mijn Facebooklijst en we volgen elkaar op Instagram. Een paar dagen geleden reageerde ik op een foto van hem op Instagram en een paar minuten later kreeg ik een berichtje van hem op Facebook met daarin: App me 06… . Ik was op dat moment echt het gelukkigste meisje op de hele wereld haha :d. Ik appte hem en we hadden een normaal gesprek met af en toe wat flirtpogingen ertussen hahah. Sindsdien praten we de hele dag met elkaar. Hij reageert wel om de paar uurtjes,maar dat is omdat hij geen wifi buiten heeft. Ik geef hem zoveel hints,maar ik krijg geen hints terug. Als ik wat liefs zeg over hem bijvoorbeeld: Je bent leuk dan krijg ik ‘ohh echt?’ als antwoord en dan zeg ik weer ‘Jaaa’ en dan zegt hij: ’ zozoo, toemaar hoor’ :bored: Ik weet gewoon niet wat ik moet doen,want in ons eerste gesprek deed hij heel flirterig en nu doet hij zo vaag en koel, terwijl ik hem met de dag leuker begin te vinden.

Heeft iemand een paar tips voor mij? Of weet iemand misschien wat de reden kan zijn waarom hij zo doet?

Topictitel niet in hoofdletters…

Misschien weet hij niet zo goed hoe hij moet reageren op je flirtpogingen. Vraag gewoon eens of hij zin heeft om een keer iets leuks te doen met tweeën. Dan kom je er gauw genoeg achter of hij interesse heeft :slightly_smiling_face:

In ons eerste gesprek zei hij dat we elkaar weer snel moesten ontmoeten,maar toen ik gister zei dat ik misschien woensdag,donderdag of vrijdag in Amsterdam ben (ik woon zelf in Almere en hij in Amsterdam) toen kreeg ik: zo leuk. Als antwoord :frowning_face:

Ik woonde zelf ook in Almere en ben daar nog elk weekend bij mijn ouders

Maar jammer dat hij daar zo op reageert. Lijkt dan alsof hij niet zoveel interesse heeft. Je kan kijken of hij uit zichzelf tegen jou begint te praten en anders is het denk ik toch een teken dat hij je niet zo ziet zitten

Jaaa, ik denk dat ik dat maar ga doen. Ik hoop echt dat hij mij ook leuk vind maarja :frowning_face: . In ons eerste gesprek deed hij zo geïnteresseerd en flirterig en nu het tegenovergestelde :’( .

dat ^

Wie begint meestal het gesprek ? Jij of hij ?

Misschien moet je wat directer zijn en minder ‘hints’ geven, dan kom je er gauw genoeg achter.

Ken het, heb precies hetzelfde. Elke keer dat ik denk, hij ziet me niet zitten begint hij toch weer het gesprek.

Dus even niks van je laten horen en dan kijken of hij tegen je praat, het laatste wat je wilt is dat hij je irritant gaat vinden omdat je steeds begint met praten.

Jullie praten net paar dagen? Ooit gehoord van rustig aan doen?

wat maakt dat nou uit? ze vraagt om hulp en dit is alles wat je zeg?

ik zou het gewoon vragen wat hij van je vind…