Please somebody help me

Kan iemand mij helpen please.
Ik kan dit echt niet meer aan.
Ik word door iedereen gehaat op school al sinds brugklas was het zo dat ik werd gepest.
Maar dit jaar is het erger geworden niemand zit naast mij tijdens de lessen en in de pauzes ben ik altijd alleen en ga ik naar huis of zit ik in die bieb.
Ik voel me op dit moment depressief, heb vitamine d tekort en denk vaak aan zelfmoord. En er is ook zo een meisje van mijn klas die mij pest. Ze pakt dingen van mij af, verspreid roddels over mij en kijkt me vies aan. En dit doet ze vaak met een groepje. Ik snap het niet. Waarom ik? Waarom? Ik ben een rustig meisje maar ik word door 3 klassen gehaat terwijl ik hun nog nooit iets heb aangedaan.
Ik haal ook slechte cijfers steeds hierdoor en ik snap niet waarom.
Wanneer ik voor mezelf opkom tegen die meisje die mij pest gaat ze lachen zovan: I dont care.
Heb al tegen mijn mentor en teamleider gezegt maar het helpt toch niet.
Ik wil echt weg hier van deze wereld. Ik ben moe van het vechten en sterk blijven.
Ik wil gewoon dood. Ik huil nu terwijl ik dit aan het typen ben.
Nogmaals kan iemand mij helpen? Ik ben mezelf gewoon niet meer…
En ik weet dat sommige mensen zeggen van: Trek je er niks van aan en negeer ze. Maar ik kan dat niet heb het vaak geprobeerd maar het is gwn moeilijk voor mij.

Wat vervelend dat je je zo rot voelt! :sob::muscle:
Praat je hier over met je ouders? Je zou eventueel ook met een psycholoog kunnen praten. En misschien proberen aan te geven bij je mentor dat je er echt mee zit.
Het is echt heel stom dat je klasgenoten zo tegen je doen, want daar geef je ze geen reden voor. Het zijn pubers die stom aan het pesten zijn. Dat ligt echt niet aan jou maar aan hun. Ik snap dat het heel moeilijk is maar je moet echt proberen je er niks van aan te trekken. En pleeg alsjeblieft geen zelfmoord o.i.d., want het ligt niet aan jou, en bedenk je ook dat je over een paar jaar van je middelbare school af bent, en dus van de vervelende mensen af bent.

ik zou echt naar andere school. nieuw begin. weet dat harrd is maar je kunt. n pleeg alsjeblieft geen zelfmoord o.i.d., want het ligt niet aan jou

Dank jullie wel voor jullie reacties. Ik ga het wel tegen mijn mentor zeggen.

Geen zelfmoord plegen! Er zijn heus wel oplossingen voor je problemen. Ik snap echt dat dit heel moeilijk is, maar praat hierover met familie. Zet de eerste stap door het tegen je mentor te zeggen. Je mentor kan je misschien helpen. Als het allemaal niet werkt, kun je ook nog naar een andere school gaan.

Maar zoals ik al zei: geen zelfmoord plegen. Waarom zou je zelfmoord plegen omdat ze jou pesten?

@Thumper Omdat ik het leven niet meer zie zitten en ik denk bij zelf laat maar iedereen haat mij waarom leef ik dan nog

Meid,
Ik snap hoe je je voelt en ik kan heel veel zeggen, maar ze zijn het echt niet waard.
Ik zou proberen een nieuwe start te maken ergens anders en sowieso een volwassene inlichten.

Mocht je nog wat kwijt willen oid, dan mag je mij echt altijd noten!
Houd vol en blijf sterk.

Ik vind het echt heel erg vervelend voor je en ik hoop dat je wat hebt aan al het advies. :sob::muscle:
Maar, niet iedereen haat jou. Je hebt familie, die vast heel veel van je houd. De mensen die jou pesten… Ik snap dat echt niet. :’(

Meis, hoe moeilijk het ook is, reageer er niet op. Wanneer ze je spullen pakken, gewoon niet reageren en verder gaan met wat je deed, dan geven ze het (meestal) van zelf wel terug. Maar onthoud goed, zelfmoord is absoluut niet de oplossing!

Zelf ben ik ook gepest, en had ik hier ook over gedacht. Gelukkig heb ik het niet gedaan, want ik heb nu een paar vriendinnen die wel aardig zijn. Die pesters zitten nog wel bij mij op school, maar als ze langs lopen zeg ik gewoon hoi, maar denk ik val dood. Je moet de hoop niet opgeven, en ik weet zeker dat je later wel vrienden krijgt die om je geven!

Als er iets is mag je mij altijd noten. Omdat ik dit zelf ook heb meegemaakt weet ik precies hoe je je voelt. Denk er aan dat je ook familie hebt die van je houd, en als je weg zou zijn van deze wereld ze jou heel erg zullen missen. Als ik zo dingen van jou lees klink je als een hele lieve meid, en je bent te goed om gepest te worden. ik vind het verschrikkelijk dat mensen pesten, want ze doen je echt heel erg pijn. Stuur dus alsjeblieft een note als je je slecht voelt, want dan kan ik je helpen.

kortom : pleeg geen zelfmoord, dan ben je niet waard!

Wat erg voor je
Pleeg geen zelfmoord ,daarmee los je niets op en doe je je familie/vrienden alleen maar verdriet aan!

Ik denk dat het beste gewoon is om naar een ander school te gaan,daar kun je een nieuwe start maken.

Ik wens je veel succes, negeer de pesters , stap naar de directie of naar een leraar die je vertrouwt!
Hopelijk heb ik je geholpen,

Liefs,

Aww echt lief van jullie wat jullie zeggen over mij. Ik ga proberen sterk te blijven en ik wil sowieso naar een andere school want het is beter.
En ik snap ook niet waarom ze mij moeten hebben. Ik ben wel een verlegen meisje maar alsnog waarom ik?

Ik was vroeger ook redelijk verlegen en droeg andere kleding dan de rest. Daarom werd ik gepest. Mensen keken alleen naar uiterlijk, nooit naar innerlijk… Blijf daarom zo aardig mogelijk tegen die pesters, want wie weet, misschien gaan ze ooit normaal doen en kan je een beetje bevriend met ze worden.

hoe oud ben je eigenlijk ?

Ik werd ook gepest dus wat je schrijft is zo herkenbaar!
Bij mij is het gestopt/geminderd door het te negeren. Het was moeilijk het te negeren maar het hielp wel. Ik praatte er niet over maar achteraf had ik enorme spijt dat ik er niet over praatte. Dus praat er over met je ouders, mentor, vrienden,…
Maar pleeg zeker geen zelfmoord! Er zijn zoveel mensen om je heen die je niet kwijt willen. En ik weet het, je hebt waarschijnlijk niet het gevoel dat er mensen zijn die om je geven, maar die zijn er wel! Gun je pesters niet het plezier om jou zo te zien. Laat zien dat je veel beter bent dan diegene die je pesten! :hugs:

@mettlesome Ik weet niet of ze ooit tegen mij aardig zullen doen…
En ik draag ook ander soort kleding, ik hou niet van makeup en jurkjes enzo
ik hou liever van sneakers maar alle meisjes van mijn klas zijn zo bezig met makeup en mode
Misschien daarom dat ze zo doen?
btw ik ben 14 jaar

meisie, je bent 14, je hebt nog je hele leven voor je, er zullen altijd leuke mensen en minder leuke mensen in je leven zijn, maar alsjeblieft, negeer het. je bent het waard, echt waar. je mag me altijd noten he!

@mettlesome i know maar ik voel me echt depressief nu terwijl het kerstvakantie is.
Ik luister elke dag muziek, heel de dag door om me niet depressief te voelen maar helaas het werkt niet bij

Weet je, die pesters zijn zelf gewoon hartstikke stom. Ze doen gewoon mee om erbij te horen.

Als ik jou was zou ik lekker kijken of ik naar een andere school zou kunnen. Begin dan met een hele nieuwe jij. Wees jezelf zoals je kunt zijn bij je ouders of vriendinnen. Tuurlijk, je kan ook praten met je mentor en zorgen dat je niet meer gepest wordt, maar dan zit je altijd nog tussen de mensen die je gepest hebben.

En het is helemaal niet erg dat je (nog) niet bezig bent met make-up, je bent tenminste lekker jezelf toch? k begon daar ook pas mee toen ik 15/16 was

Je bent het echt niet waard om zo gemeen behandelt te worden. Ik snap echt niet waarom die mensen dat doen. Please geef niet op je bent pas 14 en je hebt nog een heel leven voor je. Ik weet zeker dat er betere tijden voor je aan zullen breken. Oowja en als je je rot voelt kunnen tekenen schrijven sporten of muziek maken een goede uitlaatklep zijn

kijk even naar je notes.