please help

ik weet niet of hier al een topic over is aangemaakt maar ik ben nu 2 maanden bezig met een jongen hij is 2 jaar ouder als ik dus hij is 17 en ik bijna 15. ik ben best vaak bij hem thuis en hij kent mijn ouders ik die van hem, het lijkt net of we iets hebben hij zegt ook de heletijd ik hou van je enz en we zoenen maar ik heb helemaal geen verkering met hem. ik snap t niet meer zou hij denken dat we al iets hebben??

help?! ;$

Misschien is hij homo, maar dan zoent hij niet met je.
Um, ga eens met hem praten en vraag wat en nu speelt tussen jullie.

Tuurlijk denkt hij niet dat jullie iets hebben anders had hij je wel gevraagd.
Het lijkt me echt onlogisch om verkering te hebben als je elkaar niet vraagt.

nou als hij ooit homo trekjes zou hebben ofz dan had k t mis nog kunnen denken maar ik weet 99,99% zeker dat hij geen homo of bee is want hij houd niet zo van die mensen ;$

ik ga deze week toch afspreken met hem als hij me dan niet vraagt, moet ik dan vragen hoe t zit tussen ons??

Vraag gewoon heel casual; hee maar hoe zit het nou eigenlijk met ons?

^ja gewoon doen , dan ben je er vanaf :wink:

ooke thanx xx

okee ik heb gisteren dus met hem afgesproken ik ben zoooooo verliefd niet normaal, ik dacht dus echt dat hij t zou gaan vragen maar niet dus. toen heb ik nog met hem op station staan wachten totdat zijn trein kwam en hij was zoo lief niet normaal. maar ik wou toen dus vragen hoe zit t eigelijk tussen ons? maja toen kwam de trein eraan slechte timing!

Ahaha, het lijkt er wel al op alsof jullie verkering hebben. Bij mij ging dat vanaf “ik hou van je.”

Op een bepaalde leeftijd wordt er echt niet meer gevraagd “He, wil je verkering met me?”… Meestal rol je er stilaan in vind ik, en dan zit je inderdaad met dat hoe-zit-het-nu-gevoel. Ik zou gewoon op een gezellig moment vragen hoe het eigenlijk zit en hoe hij “jullie” ziet :slightly_smiling_face:

Ik denk dat jullie wel een relatie hebben, maar anders kun je het toch vragen: ‘’ zijn we nu officieel bij elkaar ?’’

omg vriendin heeft gevraagd aan hem op ping en hebben jij en daisy eigenlijk iets hij zo nee WTF ik snap m niet meer

Waarom vraag je het zelf niet?

Ik zit al bijna twee jaar met een jongen, precies hetzelfde als jij. En ook wij hebben niks.
En ik vind het wel lekker zo, ik zit nergens écht aan vast.
En misschien bekijkt hij het ook zo wel, ben je een soort van scharrel voor hem?

Was wil je dan, dat die vraagt:
Wil je verkering met me?
Het kan toch ook gewoon langzaam iets worden

ik wil gewoon niet dat hij dadelijk met iemand anders gaat sjanse en dat ik dan zeg kap dr mee en hij dan zegt maar we hebben helemaal niks terwijl hij wel zegt i love you en vaak met me afspreekt en btw ik vind het dom als een meisje t aan een jongen zou vragen en dat zou ik never nooit doen

ik begrijp je eigenlijk heel goed. Ik herken het namelijk over hoe onzeker je er over kunt zijn. Aan de ene kant hebben jullie niks, dus mag hij doen met meisjes wat hij wilt. Aan de andere kant doet hij alsof hij jou leuk vind en zegt hij dingen als ‘i love you’.
Maar eerlijk gezegd, als hij zo erg gaat ontkennen bij jou vriendin over jullie twee… Denk ik niet echt dat het de juiste jongen is.
Maar begin er alsnog even over, je hebt al het recht om dat te doen. En het is ook alles behalve raar, want als jullie afspreken en zoenen moet je ook kunnen weten wat hij over je denkt en hoe hij jullie twee ziet.
Veel succes

Hij komt niet over als een jongen van 17, eerder als iemand van 12.