Please Help Me!!!

AllesW~~~[/i]egg[/s]

praat in de pauzes, tussenuren, na school.

en probeer minder verlegen te zijn, hij vind je heus niet stom ofzo, anders had hij wel een ander

Leuke relatie dan, als jullie nooit met elkaar praten!

Ik zou het niet meteen uitmaken. Sms hem gewoon wat vaker, spreek een keertje af, en je kunt op school ook naar hem toe gaan. Probeer er allebei gewoon wat moeite voor te doen.

Zoek vaker contact met hem.

Hoelang hebben jullie al wat?

Wtf?.. :confused:
Je praat bijna nooit met hem en je hebt een ‘relatie’?
juist.

Kalverliefde? ;p

Ik heb precies hetzelfde, we praten ook amper met elkaar… maar we zitten wel in de zelfde klas… :expressionless: Wel leuk hoor, Maar we zijn allebei best verlegen. en we doen amper iets met elkaar m’n vriendeinnen zegen ook dat we geen stelletje lijken omdat we zo verlegen doen…

En die van mij komt ook nooit op MSN. En ik wil het niet uitmaken, hij is echt zo’n schatje… Maar ik krijg wel veel aandacht van ook ander jongens en er zijn er zelfs 2 andere uit m’n klas die verliefd op me zijn waren, *geen groep 8 meer (A)*

De meeste jongens houden wel an een beetje spontane ( nie te spontaan ) acties van meisjes. Dus stap gewoon met op hem af en begin een babbeltje. Kom op =) Jullie zijn toch ook niet wildvreemd van elkaar?

Oh en PS heeft hij jou gevraagd of jij hem? Stel dat jij hem heeft gevraagd kán het zijn dat hij niet echt staat te springen op iets… als je begrijpt wat ik bedoel.

Veel suc6 nog! XXXXXXXXXXXXXX

Oh en stuur hem idd wat vaker sms’je en krabbeltjes =)

Ze is ook wel wat jong… Dus die rotcommentaren vind ik ook maar overdreven. Op die leeftijd praatte ik sowieso al niet veel met jongens.
Probeer in de pauzes met hem te praten, en als jullie samen niet durven praten, zorg dan dat er wat vrienden bijstaan :slightly_smiling_face:

Basisschool relatie…

Waarom een rot reactie?
het is toch zo? :confused: Hoe kan je dat een relatie noemen? ON: Ga met hem praten, onderneem iets ect.

Ga een keertje met hem film kijken of zwemmen weet ik veel :stuck_out_tongue:

Wat een mooie relatie.

Oké, sorry, ik wist even niet hoe het te verwoorden. Maar ik vind het een flauwe reactie, omdat dit meisje nog maar 12 is. Ik denk dat de meeste twaalfjarigen amper communiceren met elkaar en als dit wél zo is, zal het in de meeste gevallen niet erg diepgaand of nuttig zijn.