Please help me.. Wat to do ????

Helloooooo, ik hoop dat jullie me kunnen helpen…
Ik heb een paar weken een vriendje, een halfjaar geleden ging het uit met m’n ouder vriendje.
Ik merk dat ik nog steeds niet over hem heen ben… En ik ben eigelijk helemaal niet toe aan een vriendje
En als ik bij hem ben voel ik me niet op me gemak…
What to do :face_with_raised_eyebrow:??

Alvast bedankt xxxx

Ik zou het óf nog even aankijken, omdat je het nog niet zo lang met hem hebt, óf het je vriendje eerlijk vertellen en wat tijd nemen om over je eerdere vriendje heen te komen, en dan weer verder te zien … moeilijke situatie…;s

Raar dat je zo snel weer aan ander hebt, als je het mij vraagt.

Als je er nog niet overheen bent, lijkt het me niet verstandig om al met de volgende te gaan, want daar kwets je hem en uiteindelijk ook jezelf heel erg mee. Je kunt het beter uitmaken denk ik, en wachten tot je er écht overheen bent… Aan de andere kant kan dit nu hét moment zijn om over je ex heen te komen en verder te gaan met je leven.

Een halfjaar is niet snel.

Vindt jij.

*Vind.

Daarnaast, vind jij het met net zo’n goede argumentatie. Try again.

OT

Heb je dit gevoel al vanaf het begin, dat het niet goed voelt? Zo ja, zou ik het meteen uitmaken. Anders nog even aankijken. Stel voor jezelf een tijd in om het nog even aan te kijken. Anders kan ik je niet meer aanraden dan het uit te maken. Je hoort je wel op je gemak te voelen bij je vriendje, anders hou je het natuurlijk nooit vol!

Als je kijkt naar een mensenleven, is een half jaar niks. Ik zelf heb nog liefdesverdriet al een jaar.

Waarom voel je je niet bij hem op je gemak? Moet je nog wennen, of vind je het gewoon echt niet zo fijn?
Je kunt het nog even aankijken, maar als het je echt niet bevalt, waarom zou je dan nog bij hem blijven?

En dat is iets persoonlijks. Met je botte reacties altijd. Je doet alsof ze een slet is, een halfjaar is zeker niet te kort.

OT: Misschien kun je het nog even aankijken hoe het verloopt? Ik vind overigens wel dat je het moet uitmaken als het nog een tijd zo blijft. Anders is het niet eerlijk ten opzichte van je vriend dat je nog zoveel met je ex in je hoofd zit.

Helemaal mee eens!

Ik zou even aan kijken hoe het verloopt, misschien word je wel stapelgek op hem. Zo niet, dan kan je het altijd nog uitmaken…

Ik vind het wel oneerlijk naar je nieuwe vriend toe, wat zou jij ervan vinden als je vriend nog niet over zijn ex heen was? Maar je kunt het idd nog even afwachten, alleen als je er geen goed gevoel bij hebt zou ik er eerlijk gezegd mee kappen… je bent niks verplicht en als je een vriend hebt moet je ook 100% voor hém gaan

Ik zou erover nadenken ‘Wat vind ik er van als het uit zou zijn of als ik ruzie zou hebben’. Als je dan helemaal in een dip zit, vind je deze jongen denk ik leuk en anders kun je het beter uitmaken. Als je soms nog wel eens met je ex praat, zou ik dat niet meer doen anders kom je heel moeilijk over hem heen (eigen ervaring). En denk eraan waarom je het ookalweer had uitgemaakt met je ex, want daar zal ook wel een reden achterzitten. Tenzij hij het natuurlijk had uitgemaakt. X

ja umh misschien heb jij veel langer met hem gehad dan haar? of heeft hij het bij jou uitgemaakt, als je zelf je gevoelens al wat eerder weg zijn aant eind van de relatie dan ben je toch eerder toe aan nieuwe relatie?? lijkt me logisch

OT:
ik zou ook nog even aankijken en anders idd uitmaken want dit is anders ook niet leuk voor je vriendje he…

+189138938921

Eerst dacht ik… gelijk uitmaken maar kijk het gewoon even aan. Het laatste wat je moet doen is hem aan het lijntje houden.

Als je er niet overheen bent, gewoon eerlijk tegen hem zeggen, heb precies hetzelfde gehad. Is het eerlijkst tegenover hem en jezelf.

Uitmaken?

Je houdt niet van je huidige vriend omdat je nog gevoelens hebt voor een ander, dus het lijkt mij redelijk logisch

Kijk dat is bij jou persoonlijk,
maar een half jaar is totaal niet lang. ik vind dat makkelijk kunnen aangezien de meeste mensen van onze leeftijd binnen 2 à 3 maanden over hun breuk heen zijn?
Je moet zoiets doen wanneer je er klaar voor bent.

Aangezien de topicstartster hier niet klaar voor is raad ik het haar aan om het uit te maken. Het is oneerlijk voor jou vriend als jij bij hem bent terwijl je je niet op je gemak voelt bij hem in de beurt en nog gevoelens voor je ex hebt.
Wat je ook kiest, heel veel succes!