please help me! b-day filmpje voor vriendin!!!

heeey guys !
vandaag is mn vriendin jarig, ik heb een artiest gevraagd om een filmpje op te nemen voor haar en die zou ik dan op youtube zetten (we hebben een channel met die vriendin)
maar ik word helemaal gek !!!
ik krijg het filmpje niet bewerkt ! ik kan nu echt keihard beginnen met huilen omdat het al avond is en ik heb het filmpje niet af!
ik kan het ook noooit!
de beelden moeten omgedraaid worden maar dat lukt me wel, maar die stemmen worden op windows movie maker helemaal verhoogd O_o met zo’n chimpunk ding effect!
hel alsjeblieft!
ik weet echt niet wat ik moet doen, ik heb ook een ander programma maaar dat werkt niet !
help please !

ow ik wil je heel graag helpen, want ik ben vaak bezig met filmpjes enz maar windows moviemaker is nu niet bepaald een goed programma :s het zorgt altijd voor problemen. Hoe kan ik helpen ?

Ik wil je wel proberen te helpen, maar als het da niet lukt , is het dan geen probleem ? ik wil altijd wel proberen! maar dan moet je het wel goed opslaan dat ik het niet straks weg haal ! dus als het niet lukt dat het dan niet erg is. :wink:

Bij mij hielp het wel eens om het te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Of heb je bijvoorbeeld windows vista, terwijl je een movie maker voor xp gebruikt?

heee sorry ik heb niet kunnen reageren, k was veels te druk bezig met dit !
maar ik heb t filmpje nu af ! het is gelukt, alleeen youtube pakt 'm niet =s

weten jullie misschien een converter? en in welk bestand moet ik 'm dan veranderen?
ik heb nu WMV geprobeerd en ook avi geloof ik, ik probeer nu MPEG-4 ofzoiets

help!?

normaal werkt wmv altijd hoor, ik gebruik altijd youtube downloader als converter, je kan dat daarvoor ook gebruiken. Dat gaat altijd erg snel bij mij en is snel gedownload.

ik heb geen idee hoe je dit moet oplossen, in moviemaker doe ik inplaats van ‘bestand opslaan’, bestand ‘omzetten tot film’. En dan kan ik hem gewoon op youtube zetten.
Welke artiest heb je gevraagd dan?

ja dat vraag ik me ook wel af eigenlijk haha :grinning:

hoe kan dat dan met de converter?:face_with_raised_eyebrow:

ik bedoel youtube downloader

en nu kan de youtube downloader 't bestand niet vinden O_O ooooooooooooooooooohmy ! altijd gaan die dingen bij MIJ fout =@

tbeste wat je kan doen is rustig blijven. Het zal wel lukken, probeer het eens op een andere manier op te slaan anders ?

lukt me oooook niet =’’(
ik heb ALLES geprobeerd, mn hele bureablad staat vol met allemaal bestnden op andere manieren opgeslagen…

ik kan ‘t gewoon niet, k voel me echtmislukt !
haar verjaardag is al bijna voorbij ! en ik heb t haar nieteens kunnen geven =’’(

please, kan iemand me echt niet meer helpen? =(

Sorry, ik heb geen verstand van youtube enzo, maar het lukt je vast wel! Succes iig.

dankje,

heeft iemand nog een laatste optie ? =(

artiest is trouwens;

faisal abarkan

hij is nog niet zo bekend, maar word wel steeds iets bekender.
hij komt uitrotterdam en zingt

hij is best goed, zoek 'm maar is op op youtube

moet het echt op youtube komen? kan je het haar niet op een andere manier laten zien ?

dat was toen wel de bedoeling, want dsat heb ik hem toen gezegd

mjaa, het is niet gelukt

ah egt jammer :s maar je hebt gedaan wat je kon.