'please don't say you love me'

hee meiden!
ik heb een crush… en ik heb hem verteld dat ik hem leuk vind, ik vroeg aan hem hoe hij er overdacht. ik kreeg dit liedje terug; http://www.youtube.com/watch?v=oAkmkn9MtOk
het is dus wederzijds? maar bedoelt hij dat we rustig aan moeten doen ofzo?

we hebben trouwens eerder gedate, maar ik ging iets te snel waardoor het fout ging en we het af hadden gekapt. maar we appen en bellen nu weer alsof we elkaar leuk vinden. dus vandaar dat ik het hem dus vroeg. ik kreeg dus dat liedje terug…
wat moet ik hier van denken?

Niet echt een stille hint, het lijkt me gewoon een enorm duidelijke hint: Zeg niet dat je van me houdt, ik hou namelijk niet van jou, ik wil dit niet. Ik kan het fout hebben, maar het klinkt niet echt alsof het wederzijds is. Maargoed ik heb alleen naar de titel van het liedje gekeken, niet geluisterd.

Ik vind het niet echt positief…
Maar vraag hem gewoon wat hij ermee bedoelt?

daarom, de titel klinkt niet zo leuk… maar als het liedje luistert hoor je dit;
Please don’t say you love me,
'cause I might not say it back,
Doesn’t mean my heart stopped skipping when you look at me like that.
Theres no need to worry when you see just where we’re at.
Just please dn’t say you love me
'cause I might nt say it back.

Dat ‘cause I might not say it back’ klinkt ook niet heel erg positief…
Als ik jou was zou ik om verduidelijking vragen aan hem voordat je het verkeerde idee krijgt.

Duidelijk niet wederzijds… :sob::muscle:

Volgens mij is het dan niet wederzijds, maar ik zou het gewoon navragen just to be sure.

Vraag aan hem wat hij precies bedoelt.

oke, ik ga hem ff om duidelijkheid vragen.

slotje mag er op.

Wat een mooi liedje wow.

Maar even OT: volgens mij gaat het liedje erover dat diegene ‘I love you’ niet wil horen omdat dat zware woorden zijn. En diegene wil het niet overhaasten en wil de kaarten zeg maar niet op tafel leggen. Terwijl dat niet wil zeggen dat het dus niet wederzijds is, het is gewoon te vroeg.

Ik zou aan hem vragen wat hij hiermee bedoelt, want een liedje kan je op zoveel manieren interpreteren.

Pff wat een stom antwoord ook echt, een liedje :’) Ik zou idd even vragen wat hij nou precies bedoeld, want dit is nogal vaag…

yeaaaah ik heb het hem gevraagd :grinning:
en jij hebt gelijk ^^ hij wil dit keer er echt voor gaan maar dan rustig aan beginnen. (wel lekker vaag nummer… dat heb ik hem ook gezegd)
ik ben het blijste meisje op aarde!

gefeliciteerd! geniet ervan zou ik zeggen :slightly_smiling_face:

Waarom vind ik dit zo vreselijk lief? Terwijl het eigenlijk best lullig is zo’n liedje :’)

(OMG ik hóu van Gabrielle Aplin, je moet eens luisteren naar Rings Round Roses)

Oh sorry, lees het nu pas haha. Gefeliciteerd! : D

Aah wat leuk! Rustig aandoen nu en alles komt goed