Playstation 2 of 3??

Hallo allemaal,

Heeft iemand van jullie een playstation 2 of 3?
En of ervaring met de palystation?
Ik wil er graag een kopen maar weet niet welke.
De ps2 is goedkoper, de spellen ook maar ouder en de ps3 is nieuwer en duurder en ik denk dat je er meer mee kan, maar dat weet ik niet zeker.

Kan iemand mij helpen, weet iemand er veel van, heb je nog tips?

Bij de ps3 is het fijn als je een grote tv hebt, anders is het niet zo heel leuk om spelletjes te spelen. (Ik heb namelijk een grotere tv gekocht omdat het beeld dan ook vele beter was)
Maar als je een grote tv hebt moet je zeker de ps3 kopen, die is erg leuk ! :grinning:

in de ps3 zit ook blue-ray speler. geloof ik. :wink:

geen idee heb geen van beide :"D

mijn broer heeft allebei gehad! dus ik weet het verschil wel,
ik zou echt voor de ps3 gaan!
je hebt daar ook internetop, blue ray, en veel meer!:smiley:

Ik heb ze allebei, en ik zou idd ook voor de ps3 gaan! Die is gewoon veel nieuwer en kan meer etc.

Zeker de ps3, vooral nu de feestdagen er aan komen zullen er wat aanbiedingen zijn voor de ps3. wat hierboven al staat, je hebt een internet browser waardoor je dus films en series gewoon via de ps3 kan streamen op je tv. Bluray speler, exclusieve spellen noem maar op :slightly_smiling_face: LCD of plasma met hdmi ingang is wel een must anders ziet het beeld er idd nog steeds niet uit :frowning:
oh gametip: neem drake uncharted :grinning:

Playstation 3 zal ik nemen!

Heb ps2 gehad en nu heb k ps3 (eigenlijk mijn broer maar whatever) maar de pc3 is toch een stuk fijner!

ik heb ps3, is veel fijner en nieuwer enzo
als je draadloos hebt kun je gewoon daarmee op internet
en heeft bluray,
nieuwere en mooiere spellen
en je hebt een controller ding waar je draadloos mee kan spelen ;d.

alle twee zijn fijn alleen de ps3 is meer ontwikkeld en de spellen zijn nieuwer en leuker enzo dus ik zou voor ps3 gaan

Wij hebben thuis een ps3. Dat ding is echt fijn! Je hebt er nu ook de ps move voor - wii maar dan voor de ps. En het is ook gelijk een blue-ray speler.

De ps3 is veel mooier van beeld enzo. En tja, voor de ps2 komen lang niet zoveel spellen uit als voor de ps3… Zeker als je bedenkt dat de ps4 al klaar schijnt te zijn ( al weet ik hoe lang… Maar toch:P) Dan komen er helemaal geen spellen meer uit voor de ps2. Dan zit je er ook maar mee…

Playstation 2 omdat hij goedkoper is en er zijn veeeel meer spellen voor.

Playstation 3 is natuurlijk ook goed maar er komen best langzaam nieuwe spellen uit.

ik heb PS2 ik speel niet vaak spelletjes. Ik heb het meer om er een dvd op te kijken en af en toe een race spel te spelen of guitar hero.
Het minpunt is dat hij nogal sloom de spelletjes laadt. Wat ik geen probleem vind omdat ik niet veel spellen speel.

Ik heb ps3, het is denk ik ook veel handiger.
Bij ons kan je gewoon gedownloade films bluray en normaal afspelen op ps3, zonder te branden gewoon je pc aanlaten.
echt super handig.^^

hmmm bij mij niet
en mijn ps2 is rozeee<33
maar ik speel alleen GTA x’]
1x per 8 maanden.

PS2 heeft Rampage, vind ik echt een grappig spel maar de PS2 heeft echt problemen, daar word je niet blij van xD

PS3 heeft Rockband, LittleBigPlanet en Motor Cross, verder geen echt grote problemen :wink:

Ik heb de PS2 en ben er gewoon tevreden over alleen ik gebruik hem niet meer en wil hem verkopen, haha. :stuck_out_tongue:

Maar voor de PS2 worden geen spellen meer gemaakt dus ik zou PS3 kiezen. Daar kan je ook PS2 en PS1 op spelen, vandaar.

Playstation 1, duh!

Dat, en kun je eigenlijk inderdaad nog spellen van de PS2 en PS1 spelen? Niet alle PS3’s toch?