Playervriendje?

Oke, de titel is een beetje vaag.
Maar ik bedoel eigenlijk ; Hebben jullie nu een vriendje die eerst player was? of ervaring ermee gehad. Want ik vind een jongen best wel leuk enzo.
alleen hij is echt player.
dus hoe hebben jullie dat aangepakt ?
of helemaal niks gedaan?
of?

Liefsx!

Jy vind een jongen leuk die erom bekend staat meisjes pijn te doen.

Misschien moet je niet alleen naar het uiterlijk kijken maar ook naar het innerlijk. Wat zou je aan hem hebben als hij je alleen maar pijn gaat doen

Een player is een player en blijft meestal een player. Meeste van mijn vrienden zijn players, en ik heb er eentje een beetje veranderd door hem gewoon heel veel pijn te doen en eigelijk te playen… maar na een paar maanden was hij weer de oude

maar ik ga al best wel lang met hem om, en hij is ook wel vet lief.
En ik kijk niet alleen naar het uiterlijk, want zijn innerlijk is ook gewoon leuk !
maar ik heb ook best wel goed contact met zijn broer,
en die broer was ook player , alleen die heeft nu ook al 1.5 jaar een vriendin.
dus het is niet zo dat elke player een player blijft.
maar, nouja, ik stop maar met verdedigen (A)

Mijn vriendin had een met een player, nou ze heeft hem wel even laten voelen hoe het voelt om dat bij iemand te doen… Hij is er dan ook gelijk mee gestopt, en heeft nu nog steeds een vriendin waar hij nu ongeveer 4 maanden mee heeft.

k doe er liever niks aan…
heb liever niet zoveel met players te maken :grinning:

Ik heb toen ik echt best nog wel heel erg jong was (13) een jongen (17) leuk gevonden die erom bekend stond een player te zijn, niet het standaard type player though,
ik dacht ‘dat ik hem wel kon veranderen’, maar die gedachte moet je echt laten gaan, dat lukt je niet, hij vindt het gewoon leuk dat hij meisjes kan krijgen, en ze voor hem in de rij staan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[s] Er stond ook een keer een artikel over een player in de Fancy, ik heb alleen niet de Fancy, maar misschien weet iemand anders nog in welk nummer het stond, en wat hij allemaal precies erover zei? {/s]
Maargoed,
uiteindelijk is het toch niets geworden met die jongen, voor zover een relatie sowieso ‘serieus’ kon zijn toen ik zo oud was. Ik was gelukkig ook niet écht head-over-heels verliefd op hem geworden, als je dat namelijk wél wordt, en je neemt iets met 'm, dan wordt je hart echt kéihard gebroken.

Nouja, mijn niet-boeiende verhaal waarin niets schokkends is gebeurd x’D

Pfoe… Ik heb zelf geen ervaring met ‘players’ maar als ik weet dat iemand een ‘player’ is dan zou ik gelijk afhaken.

maar Dát vind ik juist zo moeilijk.

Als jij er op kan vertrouwen dat hij niet meer played dan kan je er voor gaan, maar dat werkt alleen maar als hij dus echt verliefd op je wordt. Met andere woorden: kijk of hij moeite wil doen voor jou. En dan ook echt moeite. Doet hij dat, dan kan het zomaar zijn dat hij jou echt leuk vind. Doet hij dat niet dan is de kans groot dat hij jou ook played.

Mijn ex was een player, hij is veranderd. Nu playt hij niet meer.
Zo zie je, ze kunnen wel veranderen.

en zo is het

een player kan ook wel een meisje écht leuk vinden en verliefd worden hoor :slightly_smiling_face:

[i]Ik heb ook met een player gehad, voor korte duur dus ook.
Echt wat een eikel als ik eraan terugdenk,
Ik kwam erachter dat hij ook nog met een ander meisje ging, haha dat accept ik dus niet.
Ik deed gewoon ‘een tijdje’ ofdat ik er niks van wist, en hij maar denken dat die goed bezig was. 3 weken later was het over en uit.

Ik zou zeggen begin er niet aan!![/i]

Als je hem echt leuk vindt zou ik het gewoon proberen. Je leeft maar 1x en ookal heb je maar 2 weken met hem om vervolgens gedumpt te worden, dan heb je [waarschijnlijk] wel twee leuke weken gehad en ben je weer een ervaring rijker =]

ik vond ook een jongen leuk, en ja het was een player.
maar ik heb nu al 8 maanden iets met hem en hij is echt veranderd.
doordat ik veel met hem heb gepraat.

tip 1: Players veranderen nooit (ik spreek uit ervaring)

oud klasgenoot van mij was ook echt een player. Maar nu heeft ie al ruim half jaar een vriendin waar ie stapelgek op is. Ook players kunnen verliefd worden en als ze gek op je zijn playen ze niet meer dus jah iedereen kan veranderen

Ik ken iemand die heeft al meer dan een jaar een vriendin en die gaat nogsteeds met andere meisjes, elk weekend wel weer een andere…
maar volgends mij weet zijn vriendin het ook wel maar is ze te verliefd ofzoiets… hij is dan ok bestwel populair dus mischien ook daarom

vind het allemaal heel vaag…

Uhmm mijn vriend was een player… Hij is echt veranderd, iedereen zegt het weetjewel. Niemand had ook verwacht dat wij het vol zouden houden, want ja ‘hij is een player’… maar nu staat iedereen echt te kijken weetjewel… We zijn nu al meer als 7 maanden samen en het gaat nog steeds super. Echt gewoon supergoed…

Ik had een jaar hiervoor ook wat met hem, en ja toen was ik nog een naïef meisje, en toen was ik ook geplayd… Maar ik heb altijd een zwak voor hem gehouden en hij voor mij… Na lang beetje met hem zijn en na heeeel lang twijfelen heb ik hem een 2e kans gegeven. En daar is hij super blij mee, en ik uiteindelijk ook!!