Players?

Hebben jullie ook wel is gehad dat je opeens keihard word genakt door een jongen. en of je niet weer of het nu eerlijk is of niet?

Ik had zelf, Ik had best wel leuk jongen ontmoet,
en later keertje afgesproken en tijdens zoenen zijn we wel verder gegaan enzo maar het was echt leuk met hem, vet auwhoeren, en gaf die opeens een kusje op mijn neus. ( van dat soort dingen). en een week later ging hij me opeens negeren.
en lees ik deze brabbel van een vriend( voor hem) op zijn hyves.

Nouuu, ff denken want k snap em zelf nauwelijks haha
Ma eerst tik je een paar flesje achterover, na een paar uur slaat de verveling toe en ga je ma eens een paar fotow’s makkuh (maken)
Dan komt er een poesje aangeslopen, die er erg uitgedroogd uitziet, je bedenkt je niet en begint te likken. Tot t poesje nat genoeg is zeg ma…
En dan zijn alle hoofden op hol
Zoiets dacht k zelf

Dus nu heb ik zoiets van nevermind. er komt wel een nieuwe op het pad.
vertel anders jullie verhaal ook? :wink:

Ik snap er niet veel van… Bedoel je nu dat je met die jongen had gezoend/gerotzooid, en hij blijkbaar tegen een vriend had gezegd dat het gewoon voor de lol was of zoiets? Want die krabbel vat ik niet helemaal xD

Zelf weinig tot geen ervaring met players… Had 1 keer een soort van vriend die opeens een ander bleek te hebben en toen de legendarische woorden sprak: zij heeft de looks en jij de brains.
Lul.

Geen idee waar je het over heb

Ik voel me nooit zo aangetrokken tot die playertypjes. Maar die krabbel klinkt ranzig.

idd een player, probeer je er overheen te zetten. ik heb het niet in deze mate maar ik voel me ook erg genegeerd en dat is altijd in het moment waarin je denkt ‘hij is wel te vertrouwen’. erg irritant.

Maar voor ze begonnen gingen ze op de foto enzo.
het komt er op neer dat er word gepraat over beffen.
want poesje= dan meisje ofhoewel( kutje)
alleen dit is een gaar verhaal.

Twentse jongens :crazy_face: