players ?

heej,
ik ben een meisje van 13, en ik zit met een probleem…
ik val op jongens, die zich eerst heel lief voordoen ,
maar achteraf tog players blijken te zijn.

het is nou al 3 keer zo geweest, en ik weet niet wat ik moet doen
heeft iemand tipss ?

alvast bedankt :kissing:

Kappen met jongens misschien? en je ergens anders op focussen (school/vriendinnen)

xxxxx

Je bent 13… er komen heus nog wel andere jongens hoor. Ik had mijn allereerste liefde op mijn 16de (ben nu 18, en heb een vriend voor bijna 1 jaar <3), iemand die normaal tegen je doet ook via msn, sexgrapjes… kom zeg!! Hoe bedoel je oversekst XD :grinning_face_with_smiling_eyes: , en volgens mij wil jij te graag…

Ik was er allang nog niet klaar voor op 13 jarige leeftijd

nou misschien had jij dat
maar niet iedereen is het zelfde als jou hoor

iedereen is anders :wink:

Ik kan je er bijna 100% van verzekeren dat de meeste jongens in jouw leeftijdscategorie echt nog van die kindjes zijn dat als je ‘sex’ zegt ze gaan grinniken en rood worden. Ga gewoon vriendschappelijk om met jongens.
Dat vriendjesgedoe komt wel over 2/3 jaar! :relieved:

:grinning_face_with_smiling_eyes: hoezo meteen aangevallen? XD
Grappig!!!, je wilt te snel, maar je moet het allemaal zelf weten, ben geen dokter phill (ofzo), en het is mijn mening, je wou toch advies hebben?.. moet ik dan zeggen: ‘Ga ervoor?’

Je moet niet zo wanhopig op zoek zijn naar een vriendje, dat komt vanzelf wel.
En als hij al bezig is met iemand anders, en seksgrapjes tegen je maakt, moet je niks met hem nemen/ doen, want dan is hij dus geen leuke jongen denkik… ^^

Pfff…

En als hij dit keer geen player is, wil je dan volgend jaar trouwen?

Sorry hoor, maar slow down. Je hebt alle tijd en ja, het komt voor bij jouw leeftijd dat mensen niet zo ‘bindend’ zijn. Pas als men ouder is, is men ook eerder klaar voor een relatie dan dat ze op jouw leeftijd zijn. En aangezien je zo jong bent, ben je ook vrij ‘makkelijk’ voor ‘players’ omdat je heel graag een vriendje wilt.

oke tnx voor jullie advies
ik ga het zeker gebruiken …
ik ga me denk ik niet bezig houden met jongens
ik maakte me er alleen maar over druk
omdat al mijn vriendinnen hebben ook een vriendje

Doe het rustig aan, de echte ware leer je vanzelf wel kennen hoor :grinning_face_with_smiling_eyes: