Players / foute jongens

Tell me jou ervaring met die &*#^!&* players.

Ik zit nu helemaal in een dip, dus vandaar deze topic.
Ik was al vaker bedrogen enzo door jongens, dus daardoor was ik heel gesloten geworden, ik vertrouwde haast niemand meer en gaf nooit me gevoelens meer bloot. En zeker niet meer aan jongens. Toen kwam er een jongen in me leven, die ik wel zag zitten, maar ik sloot me volledig voor hem af, uit angst om weer gekwetst te worden.

Hij deed voor alsof ie voor me ging, want hoe bot ik ook tegen hem deed, hij bleef altijd voor me gaan. Ik dacht eindelijk dat ik een keer een goede jongen had , die echt helemaal alleen voor mij ging. Ik had dus tijdje met hem, ging opzich nog wel goed, maar merkte al dat hij steeds meer en meer wilde, en dan al vrij snel. Heb hem toen duidelijk gemaakt dat ik nog niet wilde. Iets later ging die me ineens negeren, en toen had ie ineens een ander meisje en praatte nooit meer tegen. Hij heeft me gewoon geblokt en verwijderd uit zn leven. Weer terug bij af, en steeds minder vertrouwen in jongens. Ben dr gewoon echt klaar mee.

Heb jij ook ervaring met dit soort jongens ?
Hoe kwam je eroverheen ? enz.
tell me your story.
wilde het gewoon even kwijt, lucht op :wink:
ciao x

Ik was een tijdje helemaal into een jongen en ik kreeg het gevoel dat het ook wederzijds was. Hij was vaak bij me, zei hele lieve dingen blabla. Het werd ook na een tijdje serieus en toen kwam ik erachter dat ie al 3 weken met een ander meisje seks heeft.
Heb hem dus ook een keer vol in z’n gezich geslagen, neee dit lieg ik niet en ik moet toegeven ; dat was pretty good!

ik heb ook een tijdje een jongen leuk gevonden, die achter me rug om met nog 320562375602 meisjes ging.
enja, ik was gewoon like “als ik een van de zoveel ben, dan hoeft het voor mij niet”.
(ik heb het trouwens 2x meegemaakt)

en bij mij hielp het ook dat als ze met andere daten terwijl ze naar mij doen van iloveyouuuuu je bent zo leuk, heb ik zoiets meteen zoiets van. LAATMAAR. :'D

-

@ShopxAxHolic
Jaa precies, voor mij was het ook al niet de eerste keer, en toch denk ik elke keer weer, hoe kon ik zo dom zijn. Maar na elke keer dacht ik ook, ik trap er nu niet meer in, ik weet hoe ze zijn. Maar toch was het me weer overkomen. Het is kut en zeker als je verliefd ben en dat ze dan met hun mooie praatjes komen. Ze weten gewoon precies wat ze moeten doen en wat ze moeten zeggen om jou helemaal in te palmen. En het is gewoon egt kut.

Denk nu ook dat het me niet meer snel mee zou overkomen, aangezien ik nu echt 0,0% vertrouwen meer in jongens heb.

ik denk dat elk meisje wel eens met een player temaken heeft gehad Off er nog meetemaken ga krijgen … :slightly_smiling_face:

Heb het wel eens gehad, maar ik was al gewaarschuwd. Heb hem toen ook niet te ver in mijn leven gelaten en hij heeft me dus ook niet echt pijn gedaan.

Verder nooit meegemaakt. Blijkbaar val je op dit soort ‘foute’ jongens. De kunst is om vooral je hoofd koel te houden als je een jongen leuk vindt, en hem niet meteen volledig toe te laten. Je had dus ook gelijk om het langzaam aan te doen met die jongen!

De truc is ook vooral om eerst een jongen goed te leren kennen, voordat je er iets mee doet. Dus: wordt dus bevriend, zonder meteen duidelijk te maken dat je hem wel ziet zitten. Dan kom je er vanzelf wel achter of het een goede jongen is. En ookal komen ze met mooie praatjes, niet meteen overstag gaan. Je zegt dat je wel beter weet, maar elke keer trap je er toch weer in. Misschien dus een idee om het gewoon een keer helemaal anders aan te pakken.

@Harpa

Ja , je hebt helemaal gelijk, maar alsnog blijft het altijd lastig.
Want zelfs bij deze had ik best lang gewacht en moeilijk gedaan. Ik was zelfs heel erg boos geworden op hem en zei dat ik hem niet meer wilde zien, dat terwijl ik smoor op hem was, omdat ik gewoon bang was om weer met een player te maken te hebben. Zelfs toen bleef die z’n best voor mij doen, dus ik dacht van dat als ik zo bot enzo tegen hem heb gedaan, en hij wilt me nog steeds, dan meent hij het wel ! Dacht ik dan…

Dus je weet het gewoon nooit, sommige hebben hele andere aanpak.
Maar je leert wel steeds vaker van, dus volgende keer gewoon idd nóg beter oppassen en anders aanpakken ; )

-

-