Player ?

Ik ken sinds een poosje 1 jongen .
Hij is 18 en ik ben 13 .
Ik vind hem echt heel leuk !
&& Ik had al een paar keer met hem gezoend enzo.
En toen dacht ik , ik kan hem best wel vertellen dat ik hem leuk vind.
En geloof me dat vond ik heel eng …
Toch heb ik het gehad hij stuurde terug : Dat hij me ook heel leuk vond , maar me te jong vond en dat hij waarschijnlijk verder ging in relatie’s.
Ik snapte het wel , en de volgende keer dat ik hem zag zoende hij me gewoon weer.
En onder smsje zette hij : HHVVJ terwijl hij dat eerst nooit deed.
Maar ik vind het raar dat hij me afwijst en vervolgens me gewoon weer zoent.
Dat is best wel een player-actie toch ?
Kunnen jullie me misschien helpen ?

XXXX :couplekiss_man_woman:

Haal gewoon je oude topic omhoog ipv een nieuwe maken
dit is girlscene vervuiling

dit is niet okéej . ik zou contact verbreken !

Ja omdat jij je blijkbaar makkelijk laat zoenen.
Hij wijst je af, zegt dat die niet verder wilt terwijl jij dat blijkbaar wel graag had gewild… dan ga je hem toch niet keer op keer weer zoenen? Lijkt mij dan, volgens mij maakt die er een beetje misbruik van door je steeds te zoenen, maar aangezien je het toch toelaat en steeds terugzoent heeft hij iets zonder vast te zitten aan een relatie. Hij kan met je smssen, jij doet lief tegen hem, hij kan met je zoenen (en misschien over een tijdje wilt die wel verder gaan) Of tewel wanneer hij iets doet wat je niet bevalt krijg je waarschijnlijk als antwoord iets van; ‘we hadden toch geen relatie’ of wanneer hij dagen niet op je antwoord, met een ander meisje zoent of iets anders doet, kan die zo’n dingen eigenlijk gewoon doen omdat die niet wat met je heeft. Dus ja het is maar net wat je wilt…

Waarom maak je btw 2 topics, en in dat ander topic heb je toch je antwoord? JE zegt zelf ; ‘oke ik zie in dat hij een player is’
blijkbaar wil je dat niet inzien, liefde maakt blind he :wink:

Zowiezo zou ik eens aan hem vragen wat dat zoenen dan voor hem betekent, of waarom hij je afwijst maar uiteindelijk toch weer zoent.

dit verhaal komt me bekend voor
ik heb het al ooit gelezen!

Nee goh, misschien omdat er nog zo’n topic is. xD

player
en een beetje pedo

Kom op, hij is player en beetje pedofiel.
Vergeet hem.
Er zijn leukere jongens te vinden.
En die zijn nog van je eigen leeftijd ook.

ja weet ik veel, ik kijk altijd bij laatste reacties, nooit bij onderwerp :stuck_out_tongue:

Ik ken zo’n schattige jongen van 13.
Hij is echt om op te eten. Er zijn genoeg leuke jongens van je eigen leeftijd :grin:

Zoek een jongen van je eigen leeftijd en laat hem ook iemand van zijn eigen leeftijd zoeken.