Player ?

[i]Ik ken sinds een poosje 1 jongen .
Hij is 18 en ik ben 13 .
Ik vind hem echt heel leuk !
&& Ik had al een paar keer met hem gezoend enzo.
En toen dacht ik , ik kan hem best wel vertellen dat ik hem leuk vind.
En geloof me dat vond ik heel eng …
Toch heb ik het gehad hij stuurde terug : Dat hij me ook heel leuk vond , maar me te jong vond en dat hij waarschijnlijk verder ging in relatie’s.
Ik snapte het wel , en de volgende keer dat ik hem zag zoende hij me gewoon weer.
En onder smsje zette hij : HHVVJ terwijl hij dat eerst nooit deed.
Maar ik vind het raar dat hij me afwijst en vervolgens me gewoon weer zoent.
Dat is best wel een player-actie toch ?
Kunnen jullie me misschien helpen ?

Loves <3 :couplekiss_man_woman: [/i]

Hij heeft aan jou duidelijk gemaakt dat hij niks met je wilt. Als jij dan toch besluit om ermee door te gaan, dan ben je zijn zoenslet.

Wil je dat niet, wees dan duidelijk en kap het af.

hm wel moeilijk,
misschien toch vragen.
of hij het meent wat hij zegt en doet.
is toch de enige manier denk ik
anders achter proberen te komen.
en kijken hoe hij met andere meisjes doet?
xxxxx

Volgens mij gebruikt hij je gewoon. Ik vind het leeftijdsverschil tussen jullie veel te groot, ik zie persoonlijk niet in wat een jongen van 18 met een meisje van 13 moet, en dat bedoel ik niet verkeerd hoor! Ik zou als ik jou was verder kijken naar andere leuke jongens.

Of hij wil zich geen problemen op de hals halen, een jongen van 18 met een meisje van 13 is strafbaar. En als 18jarige jongen heb je zin in seksuele dingen waar een meisje van 13 nog niet echt mee in aanraking hoort te komen.

Stel je wilt verder met hem dan is het beste denk ik om dit te bespreken met hem! En als hij hier niet goed over kan praten dan denk ik dat het verstandig is om te stoppen. Maar als je echt iets voor hem voelt maak het hem goed duidelijk en praat erover!

Hij wil zoenen, snel & makkelijk wanneer hij zin heeft.
En jij bent het slachtoffer.

Ja idd, omdat hij weet dat je toch wel wilt omdat je hem leuk vind.

Nou ja , ik zie eigenlijk wel in dat hij gewoon een player is …
Maar ik heb dan ook heel veel dat ik denk ik ga hem gewoon niet meer zien dan kom ik wel over hem heen !
En dan denk ik dat ik over hem heen te zijn , maar dan zie ik hem weer eens en dan zoent hij mij …
En dan vind ik hem weer leuk en lief enzo …
&&& Ik ben geen zoenslet !