Hey
hier nog een keer het topic omdat ik mijn oude niet meer kan terug vinden
ik heb jullie advies nodig
ik had een vriend, hij is inmiddels mijn ex, en we zouden gister 1 jaar bij elkaar zijn geweest
in het begin ging het heel goed tussen ons
hij was heel lief voor me, al wilde hij wel graag sex, maar hij zei dat hij het wel wilde probeerde om te wachten
toen we 3,5 week bij elkaar waren heeft hij me ontmaagd
het ging heel goed tussen ons en hij zei dat ik het eerste echte meisje was waarvan hij hield en dat zijn vorige vriendinnen allemaal meisjes voor de sex waren (al zei hij eerst toen we nog maar een paar dagen bij elkaar waren dat hij niet veel vriendinnen had gehad)
maar op den duur konden we elkaar minder zien door omstandigheden en we hadden vaker meningsverschillen
ook begon ik met snijden en hij wilde niet meer dat ik dat deed, en toen ik hem had belooft dat ik niet meer zou snijden en dat later wel deed had ik beloftes gebroken volgens hem
toen had hij het uitgemaakt na 7,5 maand op 2e kerstdag
hij zei dat hij voor zich zelf moest kiezen en het niet meer trok dat we elkaar zo weinig zagen
ik was heel verdrietig
3 dagen daarna zei hij dat hij iemand anders leuk vond en het tussen ons niks meer zou worden, ja misschien in de toekomst zei hij
na 1 week en 6 dagen vroeg hij me (beetje huilend) terug, hij zei dat hij niet zonder me kon en me miste
en dus kwamen we weer bij elkaar
in het begin ging het goed tussen ons alleen op den duur kregen we meer meningsverschillen en ruzies, vaak kwam het er op uit dat volgens hem het aan mij lag en ik beloftes brak
toen heeft hij het weer uitgemaakt, we hadden ruzie en blokte me op social media
later werd de ruzie minder en deblokeerde hij me weer op fb
na iets meer dan een maand vroeg hij me weer, volgens hem kon hij niet zonder me en had het leven geen zin zonder mij, zonder mij leefde hij in een zwart gat zei hij
en toen waren we weer bij elkaar
(hij had in die maand nog wel een relatie gehad van 3 dagen maar diegene had geen tijd meer voor hem dus hij had het uitgemaakt)
het ging goed 1 maand
daarna, vorige week donderdag, ging ik naar hem toe
hij wilde een nintendo van me hebben, had hij me al eerder gevraagd, maar ik durfde niet zo goed nee te zeggen
dus toen ik bij hem kwam en ik tegen hem zei dat ik de nintendo wilde houden had ik hem volgens hem valse hoop gegeven
hij was niet zo blij daar mee
hij was wat chagarijnig, mede denk ik ook omdat hij zijn rookwaren kwijt was
het ging toen eerst weer wat beterder, maar later kregen we woordenwisseling
hij maakte een grapje volgens hem, hij zei dat hij de nintendo wilde anders zou hij het uitmaken
ik vond dat rot, en toen ik dat eerst niet zei loog ik volgens hem
we kregen erge woordenwisseling en toen zei hij dat hij het niet meer trok met mij
hij zei dat hij niet met me kon praten en dat we een te groot leefstijdsverschil hebben (hij is 18, ik 17)
maar ik heb vaak genoeg gezegd eerder wat is er schat? en dan was het altijd ik wil je er niet mee lastig vallen
en alles lag toen aan mij
ik vroeg hem waarom heb je me uberhaut terug gevraagd en hij zei omdat ik het awkward vond om je op school te zien maar ik ben nu toch van school af dus we kunnen het wel weer uitmaken
ik werd boos en ben boos weggelopen en riep dankje dat je me weer laat stikken, ik wou dat ik het niet weer had aangemaakt
toen 3 dagen later hadden we ruzie op fb, ik zei dat ik nog boos was omdat hij het had uitgemaakt en toen was ik volgens hem een kutwijf want het lag niet aan hem, ik zei dat niemand perfect is en waar 2 mensen een relatie hebben 2 mensen schuld hebben, toen mocht ik van hem van een flat afspringen en dood vallen en toen zei ik dat hij dat zelf mocht doen en toen heeft hij me geblokt op fb
ik heb hem daarna niet meer gezien of gesproken
maar ik ben gewoon heel erg in de war
ik was eerst heel verdrietig en daarna boos
ik weet dat ik het niet meer trek met hem en dat het toch niet werkt en ik voelde me echt gebruikt
maar sinds gister, want toen zouden we 1 jaar bij elkaar zijn geweest, herriner ik me ook weer de mooie momenten
ik vraag me af, hield hij echt van me of gebruikte hij me? en hoe kan hij dan eerst zo lief zijn geweest, ik weet het niet meer
soms denk ik dat ik ergens diep van binnen nog gevoelens voor hem heb maar ik ben nog zo boos op hem
ik wil ook niet meer met hem verder maar ergens diep van binnen ben ik bang dat ik weer ja zou zeggen als hij me vroeg
wat denken jullie? was het echt of is hij toch een player
x
NIEUWE UPDATE
zijn vader kwam ik tegen en heeft me lopen uitschelden en dat ik moest opdonderen, ze vrienden groetten mij niet meer terwijl ze dat anders wel deden als we uit elkaar waren, volgensmij heeft hij heel wat over mij lopen praten
en ik ben net ergens achter gekomen
vorige week donderdag zag ik mijn ex bij school met een andere meisje
dat meisje zit nu naast mij in de klas
we kwamen aan de praat en ik zei volgensmij ken je mijn ex wel
ze zei ja en ze zei dat ze hem had afgewezen
ik zei dat we een jaar bij elkaar waren geweest
dat hij haar had gevraagd was volgens haar 2 tot 4 maanden geleden (ik denk dat het toen is geweest toen mijn ex en ik voor de tweede keer een maand uit elkaar warebn, hij had toen ook een foto van haar op zijn achtergrond van zijn laptop en toen ik dat zag toen we net weer bij elkaar waren zei hij dat hij een crush op haar had gehad)
en ze zei dat hij ook had gezegd (toen hij haar vroeg woonde ze nog ergens anders) dat hij wel wilde wachten totdat ze in drachten woonde, inmiddels woont ze dus in drachten maar ze heeft ook tegen hem gezegd dat ze een vriend heeft
na een maand kwamen mijn ex en ik dus weer bij elkaar, hij zei dat hij echt niet zonder me kon en dat zonder mij zijn leven niks was
later zei hij toen hij van school af was, ik heb je terug gevraagd omdat ik het awkward vond om je op school te zien en we zien elkaar nu toch niet meer op school dus we kunnen het net zo goed uitmaken
wat moet ik hier van denken? ik weet het ik moet niet meer met hem bezig zijn, en ik wil hem ook absoluut nooit weer terug
maar het doet me pijn, ik ben zo vervangbaar voor hem en dat terwijl ik echt van hem hield
het voelt alsof hij achter mijn rug om wel met allemaal andere meiden is geweest terwijl hij tegelijkertijd met mij was
wat moet ik hier mee doen? eigenlijk wil ik hem dit nog wel duidelijk maken, puur omdat ik hier echt boos over ben, maar hoe zou ik dat het beste dan kunnen doen
maar aan de andere kant misschien moet ik het maar gewoon later rusten