Player?

Een vriendin heeft op hyves een jongen leren kennen.
Hij reageerde opeens op een foto enzoo.
Toen mailde hij haar of hij haar msn mocht.
Zij dat gedaan leuk gepraat op den duur zijn cam aan later haar cam aan. Niks aan de hand.
Ze wonen best dicht bij elkaar en hebben nu 1 keer afgesproken.

Voordat ze af ging spreken had ik al beetje rondgevraagt of het een beetje ‘goede’ jongen was… geen player ofzoo…
de gene die ik sprak zeiden dat het wel een betrouwbare jongen is.
Iemand anders zei weer dat het een player was.
Zij heeft dat dus tegen hem gezegt en hij zei : ik ben geen player dat denken ze vaak omdat ik op meisjes hun fotos reageer enzo…

Nu is zij dus op vakantie.
En hij reageert alleen maar op fotos van meisjes met: je bent echt lekker…
Ik weet niet of het dan zo gaat als bij me vriendin maar ik hoop het niet …

Wat moet je hier nou mee :face_with_raised_eyebrow:
Dankjee voor lezen (k)

klinkt alsof er iemand gewoon aandachtsgeil is en niet echt oprecht interesse heeft in je vriendin waarmee hij heeft afgesproken…

Het klinkt een beetje alsof hij gewoon bij iedereen probeert zegmaar, en dan hoopt dat er een paar meisjes zijn die ook hun msn geven, met hem afspreken, en dat hij dan met hun kan zoenen…

Hij komt op mij over als een player, ik zou er met je vriendin over praten. (misschien is ze blind door de verliefdheid, maar dat hoop ik niet voor je.) Snel kappen met die hap!

Hmm, lijkt erg op een player jaa
maar is zij heel erg verliefd op hem?
want als dat niet zo is hoef je je denk ik minder zorgen te maken want dan doet hij haar geen ‘pijn’ zegmaar,
achjaa het is dat ik dat lieve meisje ook ken
en weet dat zij geen player verdiend!

xx’

Ze is niet heel erg verliefd.

omg dit is echt eng, ken iemand die precies het zelfde is gebeurd of we kennen de zelfde persoon of het is gewoon toeval :wink:

of er zijn meer kansloze zielen die deze aardkloot bewandelen en die een hyvesprofiel hebben en dat gebruiken. (:

Whauhwuhauhauahauahaa

Maak printscreens van die comments en laat ze aan je vriendin zien.

P.s

Hij komt nu idd als een player over

Ik heb ook zo vaak dat meegemaakt op netlog, ik reageer er niet meer op. al ik hem niet ken;

Ja. mee eens.