Player???

[b]heei,
zo n 2 weken geleden begon zo een jongen me smsjes te sturen (hij heet tom) , ik kende hem niet, ik kende alleen een vriend van hem.
Maar die Tom stuurde me steeds smsjes om met me te gaan zwemmen/bios te gaan en dat soort dingen. Maar ik vond hem dus niet leuk en moest hem niet echt. Dus ik stuurde steeds maar nee en dat soort dingen. Uit eindelijk heb ik hem ook maar gesmst dat ik hem niet mocht enzo. Maar daar werd hij dus pissig om. Nu heeft hij aan de hele school gezegd dat hij me heeft geplayed en dat hij allemaal dingen met me heeft gedaan, maar dat is allemaal niet waar. maar nu vragen steeds k inderen me van: ben je geplayed en wat heeft hij allemaal gedaan, maar als ik dan zeg dat het niet waar is dan geloven de meestten het niet ( de kinderen die het vragen ken ik meestal niet, dat zijn waarschijnlijk kennissen van die Tom, die het dan ook weer aan anderen zeggen). Op het begin dacht ik: negeren, ze stoppen toch wel. Maar iedereen blijft dat nu vragen, en het begint echt te irriteren. & nu heeft hij ook al een speciale hyves account gemaakt met de naam: Arie Anale ongemakken en daar valt hij me altijd mee lastig met irritante krabbels. Weet iemand wat ik tegen dat alles kan doen? alvaste bedankt.

Xx[/b]

Gewoon de waarheid zeggen als iemand je 't vraagt, zeg gwn ‘hij wilde met me afspreken en ik moest hem niet en nu is hij boos en gaat ie leugens vertellen’ en blokkeer zijn hyves account

Als ze ernaar vragen, zijn smsjes laten lezen en die van jou terug. Gewoon zeggen dat ie zich gekrenkt voelt omdat je hem hebt afgewezen. En dat hij zo zwak is om jou daarom te gaan pesten. En zet je hyves op privé, kan die er ook niet meer op :slightly_smiling_face:

De mensen negeren die je niet geloven, en alleen als mensen ernaar vragen zeggen dat het niet waar is en dat je hem zelfs afgewezen hebt. De mensen die jou pesten en jou niet geloven, zijn het niet waard om aandacht aan te schenken. Jij weet beter.

Zet je hyves ook op privé btw. Is sowieso handig.

Ja, had ik zelf nog niet aan gedacht. Dan ga ik dat nu doen :slightly_smiling_face: dankje

Ja dat heb ik ook al geprobeerd, en dan zeggen ze dat ik in de ‘ontkenningsfase’ zit…? naja, t zijn gewoon best vage mensen.

Die mensen zijn ongeveer even oud als jij? Want dan zal het wel aan de leeftijd liggen, dat ze een groot punt hiervan maken.

Dit is een van die msn gesprekken die ik steeds krijg:

26-7-2009 13:49:23 ’ SteF@nO ONDER en heb je ruzzie met vieze arie
26-7-2009 13:49:29 ’ SteF@nO ONDER en ben je door tom geplayt
26-7-2009 13:49:39 ’ SteF@nO ONDER wat heb jij een kut week
26-7-2009 13:51:34 * Cheyenne Die verzint zich ook wat veel, hij heeft me niet geplayed, dat zegt hij alleen .
26-7-2009 13:51:40 * Cheyenne Hij wist dat ik hem niet mocht en toen begon hij zoiets allemaal te verzinnen.
26-7-2009 13:51:55 ’ SteF@nO ONDER en toch wou je met hem naar de film
26-7-2009 13:52:00 * Cheyenne Nee, ik had gezegd dat ik niet wilde.
26-7-2009 13:52:03 ’ SteF@nO ONDER jewel
26-7-2009 13:52:05 * Cheyenne Nee… echt niet
26-7-2009 13:52:13 ’ SteF@nO ONDER Dat zei hij mij… kdenk niee dat hijj dat gaat versinnuh
26-7-2009 13:52:57 * Cheyenne Naja laat ook maar, zolang ik weet wat de waarheid is vind ik het goed
26-7-2009 13:53:37 ’ SteF@nO ONDER het zal wel je zit je dr gewoon uit te pratuh

Als hij doorgaat met zijn hyves, kun je contact met de mensen van hyves opnemen. Ze verwijderen hem zo voor je :slightly_smiling_face:.

Ohwja, daar had ik nog niet aan gedacht, maar dan moet ik wel de krabbels laten staan toch?

Ik denk niet dat dat hoeft, hyves gelooft je heus wel, zijn hyvesnaam is niet bepaald normaal.
xxx.

Jaa ze zijn rond de 15.

Ohwja xd. das wel waar eigenlijk.

[i]dankjullie (L)

iemand nog tips?(A)[/i]

Na nee, ik vind het heel vervelend voor je. echt gekke mensen. Maar mischien geen aandacht aanbesteden? blijkbaar vind hij je zo leuk, dat hij je op deze manier terug pakt. Dus je bent belangrijk, anders zou hij niet zo veel moeite doen.

Hij kan zo veel zeggen, over dat ie met je naar de film is geweest enzo. Heb je bij je instellingen ‘verzonden sms opslaan’? Want dan zou je dat kunnen laten zien. En hij is sowieso zielig dat hij je op deze manier pakt. De echt waarheid staan in zijn mobiel, als hij die smsjes niet verwijdert heeft, maar daar heb je ook niet veel aan. Maar je hebt nu toch vakantie, of is dit al een hele lange tijd bezig?

doelloos, dat soort mensen.
hou vol met negeren? het zal best moeilijk zijn, maar trek je niet aan wat mensen van je vinden :slightly_smiling_face:

Mensen die Tom heten zijn sowieso gedoemd

Tja, veel kan je er niet aan doen… Je kan met hem praten?

Jaa ik heb er nu wel minder last van maar als mensen dat steeds op msn vragen begint dat ook te irriteren xd. en jaa ik heb de smsjes bij verzonden sms staan. (:

Jaa, ik denk dat negeren toch het beste zal blijven, ooit zullen ze er wel genoeg van hebben en stoppen, hoop ik :stuck_out_tongue: