Player..

Heyyx
Ik ken nu ongeveer 3 maanden een jongen waar ik een paar keer zomaar mee heb afgesproken maar wat verder niks betekent ofzo. Altijd tijdens die afspraakjes zoenen we, pijp ik hem, beft hij mij, trek ik hem af, vingert hij mij en soms hebben we seks. Hij heb mij ook ontmaagd.
Ik heb er geen spijt van dat ik ontmaagd door hem ben ofzo dat boeit me eigenlijk gewoon niks. Maar hij doet dit met meer meisjes dat zegt hij ook gewoon dus ik ben er ook 1 van de idk hoeveel :wink:
Maar ik weet niet of ik ermee moet stoppen ofniet. Ik ben nog niet zolang 14 en ik zeg het ook niet tegen mn moeder ofzo dus ik moet hele tijd smoesjes bedenken als ik met hem afspreek.
Ik wil er niet perse mee stoppen ofzo maar misschien is het beter ofzo…
Willen jullie mij advies geven?
XOXO

Advies: stoppen.

Stop hiermee. That’s all I can say.

Tja je moet doen wat jou zelf het beste lijkt, wat voor jou goed voelt.

Persoonlijk was ik er al lang mee gestopt.

Ik vind het persoonlijk vies, zeker als je juist 14 jaar bent. Maar als jij het leuk vind, moet je dit zelf beslissen zeker? Als moeder zou ik je waarschijnlijk opsluiten in je kamer, maar ik ben je moeder niet.

En trouwens, ‘één van de idk hoeveel’? Ik hoop dat jullie een condoom gebruikt hebben en dat hij dat ook bij de andere meisjes heeft gebruikt, anders kan je
"idk hoeveel"soa’s hebben.

hoezo vies dan :’’’)

hahahah jaa met condoom :’’)

Hahaha ik moest hardop lachen!

Stoppen lukt niet want het is altijd leuk met ehm

ik ook dus hhaha

Maar wat is je vraag dan, als je niet wilt stoppen?

^ jij bent 14, moet er niet aan denken dat je dan seks hebt. En hij zit misschien zonder condoom met zoveel meisjes seks te hebben, hoeveel soa’s kan hij dan wel niet oplopen en aan jou doorgeven.

Hij zou het never zonder condoom doen omg en als het meisje de pil slikt volgens mij ook nog

Ik wil gewoon weten wat andere mensen ervan vinden en misschien kan het me overhalen om er dan misschien mee te stoppen ofzo

Ja want de pil beschermt ook echt tegen soa’s.
Wauw…

Skip dat leeftijd issue, als ze er klaar voor was was ze er klaar voor.

Hier heb je onze mening, maar denk toch niet dat je gaat stoppen aangezien ‘het altijd leuk is met hem’

Eigen mening: ik vind het vies. Buiten het feit dat je zo jong bent (ookal is dat mijn eigen mening) vind ik het vies dat jij seks hebt met een jongen die met “idk hoeveel” andere meisjes seks heeft. Daarbij kan je nooit zeker weten of hij het met die andere wel of niet veilig doet. En jij weet ook niet of dat de andere meiden aan de pil zitten. Ik weet het niet, ik kan het niet goed verwoorden maar ik vind het gewoon niks.

Oja en als je hem leuk vind, per direct stoppen want kan je alleen maar meer pijn gaan doen. Als jullie beide hetzelfde willen van elkaar zie ik het probleem niet alleen hou er inderdaad rekening mee dat je 1 van de zoveel bent en het altijd veilig doet.