Player? Of toch niet?

Hey meiden, ik zit al 5 maanden met een jongen in m’n hoofd en zou graag jullie mening over het verhaal weten…

Ik ben al 2 jaar bevriend met een jongen, hij is 21 jaar en best wel knap. Het begon begin mei, daarvoor had ik hem al een paar keer gezien en was ik best wel al zot van hem. Ik had hem gezien in een club en we kwamen best wel goed overeen, de volgende dag vroeg hij of ik meeging naar een filmavondje bij zijn vrienden maar ik kon niet, ik had best wel veel huiswerk dusja. De volgende dag stuurde ik een smsje en vroeg of het leuk was. hij stuurde terug: “Ja hoor, heb een ander meisje gevonden om me te vergezellen ;-)” Een week erna ging hij met een vriend naar zee en vroeg hij of ik mee wou, ik zei ja en we hadden het super leuk! Toen ik naar dat meisje vroeg van die filmavond zei hij dat het maar een grapje was, wat was ik opgelucht :stuck_out_tongue: een weekje later was het mijn verjaardagsfeestje en miste ik hem daar mega hard, hij was naar een andere club, een uurtje hier vandaan. Ik heb hem toen gevraagt om te komen maar hij had geen auto en heeft de ganse rit naar mijn huis gelift! ik vond het super lieeff! Die nacht is hij bij mij blijven slapen en hebben we seks gehad, de volgende dag kreeg ik een smsje dat hij me miste. Daarna hoorde ik hem een tijdje niet door de examens maar daarna stuurde hij me om nog eens af te spreken, we zijn iets gaan drinken en hij is blijven slapen, toen hebben we weer seks gehad. Dan had hij het “super druk” met zijn examens en hoord eik hem helemaal niet meer, terwijl ik super verliefd was, ik hoorde ook van vrienden dat hij met andere meisjes bezig was, hij antwoorde niet op mijn smsjes en ook niet op facebook… ik was mega boos en wou hem uit mijn leven, wiste hem van facebook,msn en uit mijn gsm. Paar dagen geleden kwam ik hem tegen op café en hij zei: “waarom heb je me verwijdert?” Ik zei: “Waarom denk je…” en liep verder, hij kwam me achter na en zei “ja ik wou iets zeggen op facebook maar zag dat je me hebt verwijdert, heb er spijt van. ik ga je terug toevoegen en bewijzen dat ik echt niet zo ben. Ik had het gewoon mega druk, zelfs geen tijd voor m’n vrienden” we zijn nu 3 dagen verder en heb nog altijd geen vriendschapsverzoek gekregen… wat moet ik volgens jullie doen? Ik weet het echt niet meer… ik ben zo gek op deze jongen… ik kan hem echt niet vergeten…

ah, sorry maar het is overduidelijk : S
echt hele foute jongen dit.

Hij is wel fout, maar je had het beter allemaal niet laten gebeuren, voor hem is het denk ik niet zo belangrijk als voor jou.

nee ik denk dat het nogal makkelijk voor hem was omdat je hem toch wel geloofde, zelfs als tie stuurt ‘’“Ja hoor, heb een ander meisje gevonden om me te vergezellen ;-)” dat is toch geen grapje?!
maar goed, hier heb je ook niks aan…

GoldenHappiness heeft gelijk. Dumpen die hap, hij heeft alleen zin in jou als het hem uitkomt, niet als jij dat zou willen. Je bent niet belangrijk voor hem.

Jullie hebben gelijk… arrghh :slightly_smiling_face: en dan laat ik dus echt leuke jongens gaan he voor hem…

zonde!!

Niet teveel over nadenken, je vindt wel een andere leuke jongen.
Blij zijn dat je hem niet meer hoeft, bespaart je heel wat moeite en tijd : )

Even in mijn glazen bol kijken hoor… hallo, hoe kunnen wij nou weten of hij een player is? Misschien heeft hij het wel ongelooflijk druk ofzo iets, weet jij veel…

Player idd:)

player… sorry

Het lijkt mij dat hij je aan het lijntje houdt…Hij heeft sex met je, negeert je daarna en komt met een stomme smoes af. Nu wil hij het gewoon terug goedmaken omdat hij weer zin heeft, denk ik toch. Probeer erachter te komen of hij wel echt zo druk bezig was. Vraag aan mensen die 'm kennen of hij veel op msn, facebook, in bars was. Is dat zo? Verdergaan zoals je bezig was en negeren dus. Je hebt het wel goed aangepakt, vind ik.

Tja, dat had zij in het begin nu ook niet kunnen weten he…

verkeerde jongen inderdaad. probeer hem te vergeten!

Inderdaad geen goede jongen, succes met het vergeten!

Ja, ik vind het alleen wel raar dat ze seks met hem heeft gehad.

zeer foute jongen. vergeet hem, er zijn genoeg leuke(re) jongens!