player of serieus?

hi girls!

Probleempje, ik ken nu al net iets langer dan een jaar een leuke jongen die 5 jaar ouder is dan mezelf. Eerste instantie had ik hem vorig jaar leren kennen en er was een directe klik. Maar het was niks geworden omdat het niet van mij kant werkte, omdat ik hem destijds te oud vond. (Ik was 15 en hij was 20). Toch heb ik hem altijd leuk gevonden, eigenlijk vooral toen ik hem zag. Omdat we alleen smsden telkens als we weer elkaar zagen, dat verschilde tot 1x in de maand zien tot 1x in de drie maanden elkaar zien. We zouden eigenlijk al een keer weer opnieuw proberen maar toen heeft hij niks meer van zich laten horen.
Ik heb sinds vorige week opnieuw contact met hem, en na vele smsjes wil hij me toch weer opnieuw beter leren kennen. Nu komt het…

Ik weet dat hij ouder is en dus meer ervaring heeft. En hij wil meteen ook meer. Hij heeft mij vaak zat geprobeerd in bed te praten waarop ik hem duidelijk heb gezegd dat ik niet met jan en alleman het bed induik. Ook weet ik dat hij graag vrouwelijke aandacht krijgt. Hij is erg knap en grappig, dus hij krijgt de gewenste aandacht wel. Bijvoorbeeld met Koninginnedag zag ik hem telkens weer bij een andere meid staan. En dan zoek hij ook gelijk lichamelijke contact op. Oftewel, hij loopt zijn pik achterna…

Nu weet ik dus niet of hij me alleen voor de sex wilt of echt serieus op zoek is.
Dus wie heeft er wel ervaring met dit soort jongens of heeft iemand tips?

Oja, afspreken gaat lastig. Hij studeert 100 km verderop, en is eigenlijk alleen in het weekend beschikbaar.

Daar kom je achter als je wat langer met hem omgaat dan kan je zien
of hij een player is of niet
Dat kan zeker aan zijn hele gedrag zien

Ik heb eigenlijk al een vaag vermoeden…
Maar spreek hem anders nog een tijdje, je merkt het dan vanzelf wel (denk ik)

Een jongen die jou meteen het bed probeert in te praten, is niet uit op een serieuze relatie.

Ik heb dit gevoel ook een beetje…

Als hij je constant in bed probeert te krijgen als hij je ziet, heb je toch een duidelijk antwoord?

heb hier ervaring mee en om heel eerlijk te zijn denk ik niet dat hij serieus is. Beter om iemand anders te zoeken, want hij is duidelijk uit op seks.

Player. Waarschijnlijk flikt hij dit meerdere meisjes.

Idd. Je beantwoord je eigen vraag al.
Vaak kloppen voorgevoelens bij vrouwen, in dit soort dingen.

Verwijderen van MSN en wat dan ook. Duidelijk iemand die niet serieus een relatie zoekt.

Ik denk eerlijk gezegd niet dat hij serieus is. Ja, dat hij je serieus in bed wil krijgen is wel duidelijk, maar ik kan uit je verhaal niet opmaken dat hij een serieuze relatie wil.