Player of real love?

Hallo,

Dus hier we go again ! About boys ! Haha

Ik zou zeggen ik vind dus een jongen bij ons op school leuk, met ander woorden. Ik ben er kinda verliefd op.

Nu wij hebben op snapchat wat converstaties gehad. Hij wou langskomen om film te kijken maar ik heb in andere woorden gwn nee gezged. Ik had aan hem paginas van een test gevraagd. En hij stuurde van :“wat krijg ik dan in ruil?”. Ik zei van wat jij wilt. Nadien heeft hij dat gestuurd. En hij zei eerst : “ok, ik wil in ruil dat je naar mn huis komt en mn kamer opruimt” ik zei als grap van ahjah zeker. En hij zei dat hij serieus was. Nu hebk vgezged van nee, ik ga ni elke dag naar zn huis om zn kamer op te ruimen. En zei hij van ok noem me dan 1 jaar babe. Ik zei ok cv. Sebiet had die iets ergers gevraagd.

Ok we zijn door een rede overgeschakeld naar instagram. Daar hebben we een vies gesprek gehad. En ook een andenkertje. Hij vroeg random aan mij :“als ik het zou aanvragen wat zou jij da zeggen ?”. Ik vroeg of hij aan het lachen was of serieus was. Hij zei : " ja als ik het zou aanvragen wat zou je dna zeggen?". Ik stelde toen net dezelfde vraag aan hem. En hij antwoorde met :“no😉”. 1. Hij praat echt bena nooit engels. 2. Ik wist in mezelf dat dat een ja was. Maar toen dacht ik hij wilt me aleen maar om vieze dingen te doen.

Nu hebben wij op school veel oogcontact. Hij kijkt naar mij ik zie dat en ik staar terug en geen van ons 2 stopt tot als het moet. Int begin was ik alijd de eerste die stopte mar nadien was hij degene die stopte. Ik dnek dat dat goed is toch ?

Hij is zo een guy die liever int echte leven praat en neit via chat. Dat hij me ni skipt is al iets !

Nu weet ik niet denken jullie dat hij met mijn voeten aan het spelen is of echt verliefd is ?

En wil dat oogcontact, en die converstaties misschine iets betekenen of ?

En hoe kan ik ms met hem op school praten ? Want cahtten is nu eenmaal gemakkelijk, maar real life is a challenge !

Hij klinkt niet echt verliefd. Praat er toch eens irl mee, beter dan al die chats

1 like

Bedankt voor u antwoord ! Ja, ik snap wat u bedoeld. Ik zal dan meer met hem praten ook op school en chat enz. Maar wat moet ik dan zeggen enz. ?

Anders is het stil.

Doe gewoon rustig aan. Klets gewoon over school of wat je doet in je vrije tijd. Als het klikt tussen jullie dan komt de rest vanzelf goed.

Probeer het niet te veel te analyseren, daar bereik je verder niks mee. Maar ik deed dat ook toen ik jong was hoor.

Ok ! Super hard bedankt voor je advies ! Ik zal het zeker doen ! Nog eens bedankt ! :smiling_face_with_three_hearts:

Als hij verliefd wordt op jou via chat lijkt me sterk. Je Nederlands is betreurend.

Ja, sorry is niet mijn moedertaal.

Toch bedankt !