Player of niet?

Heei allemaal. Ik ben al een tijdje verliefd op een jongen. Hij is de beste vriend van een goede vriend van mij. Ik heb hem een tijd geleden gezien op een feestje waar ik ook was en toen hadden we gepraat en het was allemaal heel gezellig. Ik heb op insta met hem ook een hele tijd zitten dm’en en ik vond hem eigenlijk steeds leuker. Maar gister ging ik met een groepje afspreken en hij was daar ook bij. We waren wat aan het dollen enzo en opeens kneep hij in mn buik. Ik dacht echt wtf maar ik liet het maar gaan want ik dacht het was vast een grapje. Maar toen deed ie het weer meerdere keren hij kneep me helemaal in mn zij en raakte me helemaal aan. Ik heb er zelfs blauwen plekken van. Maar het stomme is dat niemand het zag. Iedereen stond wel bij elkaar enzo maar niemand letten erop en dan ben ik zo stom dat ik niks durfde te zeggen. Daarna ging hij weg en kreeg ik te horen van die ene goede vriend van mij dat hij ook al aan de drank zit en drugs en dat hij het met alle meisjes doet. Ik ben nu echt heel verdrietig en weet niet wat ik moet doen… sorry voor dit lange verhaal trouwens… Xx

Ben je er wel zeker van dat die vriend van jou niet gelogen heeft?

Ja ik vertrouw hem echt heel goed ik ken hem al mijn hele leven en hij zou over zulke dingen echt nooit liegen

Tja, ik heb niet zo heel veel ervaring hiermee eigenlijk. Misschien kun je hem proberen te vermijden en andere dingen doen zodat je er niet teveel aan denkt.

Als hij echt aan de drugs zit, moet je jezelf afvragen of je daarmee in aanraking wil komen.