Playboy // Story

Playboy

Hoofdstuk 1
‘Oh kijk, daar is Emma!’
‘Oh hi Wendy! En Tom…’ Ik ben zolang ik me herinner ben ik al beste vriendinnen met Wendy. Maar ook zolang ik me herinner ben ik verliefd op Tom. Het ging goed tussen Tom en mij totdat Wendy hem “verleidde” met haar “charisma”, had ik haar maar verteld dat ik op Tom ben, of was? Frustratie :s. ‘Mmmrhh…’
‘Wat is er meissie, vanwaar dat geluid?’
‘Het is, het… het is niks hoor :slightly_smiling_face:’ Ik zet mijn fake smile maar op, ik wil niet dat ze het merkt. Ik wil niet dat ze er naar vraagt. Ik…
‘Het zal wel niks zijn, je lijkt de laatste tijd een beetje afwezig, Emma.’ Dat is aardig. Zo is Wendy gewoon.
‘Wendy, we moeten gaan! Anders komen we te laat voor onze afspraak.’
‘Oh ja, dat is waar! Tot ziens, we appen wel toch?’
‘Tuurlijk, tot ziens!!’ Wendy zwaait en draait zich om, Tom zwaait ook en geeft een knipoog. Wendy loopt al richting de stad.
‘Wat…’ Tom draait zich al om en loopt naar Wendy. Ik bloos, nee dit is verkeerd. Waarom gaf hij een knipoog?

Té kort om te oordelen, misschien wat uitleg geven waar het over gaat. Ook zou ik geen smileys gebruiken, ik vind dat persoonlijk vrij irritand. Ik ben wel benieuwd.

Dit en misschien had je bijvoorbeeld plaatjes van de karakters kunnen posten, maar ik hou je niet tegen. :slightly_smiling_face:

Ja, die smileys zou ik laten, verder kan ik ook nog niet echt oordelen. Ik wacht wel op een later stukje.