Play Station Portable kopen?

Hey meiden!

Ik zit in dubio… Ik wil heel erg graag een PSP kopen, want dat lijkt me wel tof dat je er spelletjes mee kunt spelen, muziek kunt luisteren en films mee kunt kijken. En het is natuurlijk wel handig aangezien ik gemiddeld 2,5 uur per dag in de bus/tram/metro/trein zit.
Maar, hij kost wel 160 euro… en nu heb ik dat er opzich wel voor over, maar vrienden van mij zeggen dat je er al best snel op uitgekeken bent.
Dus mijn vraag aan jullie is: hebben jullie een PSP, gebruik je m vaak of juist bijna nooit…? Let me know!

Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het maken van een keuze!
x

P.S. Voor de meiden die niet weten wat een PSP is, ff een plaatje :slightly_smiling_face:

http://www.filmsopjepspzetten.nl/images/psp-spiderman.jpg

ik heb er ook een, opzich best handig als je veel moet reizen want dan heb je en muziek en film en game gewoon bij je. ik vind hem ook handig qua muziek want dan hoef je geen oortjes te gebruiken. en verder speelt hij ook heel erg lekker
en je kan er ook mee internetten!!

Oke dankje! :slightly_smiling_face:

Hoelang heb je die PSP al?

Ik heb ook een PSP, heb hem ongeveer een jaartje en gebruik hem bijna nooit…maar als je zo lang onderweg bent is hij wel heel handig!

ik had er eerst een, maar vond er niks aan.
daarna heb ik een ds genomen en die is way
leuker dan psp xd

ik heb er ook 1
maar je raakt er niet op uitgekeken als je zegmaar nieuwe spellen koopt

xx.

oke, bedankt allemaal! :slightly_smiling_face:

Twijfel nog steeds… :stuck_out_tongue:

ik zou hem kopen:) heb hem zelf ook

ik heb hem ook (:
pluspuntje is dat je ermee kunt internetten :stuck_out_tongue:

Allemaal positieve reacties hier! :slightly_smiling_face:

up

Ik vind zelf Nintendo DS leuker, maar komt denk ik door de super mario spellen die je daar op kan doen enzo =)

Ik heb een PSP (en een nitendo DS) maar ik moet eerlijk toegeven dat ik het niet veel gebruik. Maar dat kan ook komen doordat ik vast zit met mijn spelletjes! xD
En ja, ik gebruik het eigenlijk niet voor foto’s of muziek (best wel stom eigenlijk)
Maar het neemt zoveel plaats in…

Nu in jouw geval lijkt het me wel handig, als je zolang op de trein zit enzo!
Ik zit maar 40min op bus, en het zou raar zijn moest ik daar plots een PSP uithalen…
Dus ja, ik zou hem kopen in jouw geval! :’)

x

Ik had met het geld van mijn verjaardag een PSP gekocht, en daar heb ik zó een spijt van!
Want ik zit er bijna nooit op, maar soms is het wel leuk soms is een DS wel leuker!

xx

Eh. Je bent er vrij snel op uitgekeken vind ik. Zelfs met lang reizen. Dan doe ik liever m’n DS aan, of m’n laptop. Of huiswerk maken. Accu gaat zo snel leeg bij een PSP : )